نوشته شده توسط : تله مشاور

جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری، ممکن است برای بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 97، یک ترس و واهمه بزرگ باشد که در صورت جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97 چه کنم؟ و آیا اصلا دیگر برای جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97 راهی برای ثبت نام در کنکور سراسری هست یا نه؟گروه مشاوران ما از آنجا که با این ترس های بزرگ دانش آموزان که در سال کنکوری بودن این دانش آموزان نگرانی ای را بر استرس های آنها اضافه می کندکاملا آشنا هستند، تصمیم گرفتند در این مقاله نگرانی داوطلبان کنکور سراسری 97 را کاهش دهند. قبل از هر چیز به شما داوطلبان کنکوری عزیز می گوییم که اگر از ثبت نام کنکور سراسری 97 جا مانده اید نگران نباشید، برای شما هنوز هم راهی وجود دارد.

 

برای مشاوره جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97

در صورت جا ماندن از ثبت نام کنکور سراسری 97، دو راه حل پیش روی داوطلبان کنکور سراسری 97 است

 

اول ) اینکه سازمان سنجش معمولا در اسفندماه یک فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری به داوطلبان کنکور سراسری می دهد. زیرا دو دسته داوطلب ممکن است در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 ثبت نام خود را انجام نداده باشند

دسته اول داوطلبانی که دیپلم خود را در زمان ثبت نام هنوز دریافت نکرده اند اما تا پایان بهمن ماه یعنی تا 30/11/96 دیپلم خود را دریافت می کنند. با یک مثال این مطلب را برای شما روشن می کنم: فرض کنید دانش آموزی در امتحانات خرداد و شهریور نتواند همه دروس سال سوم دبیرستان خود را بگذراند به این دانش آموز طبق قوانین فرصت داده می شود تا در دوره پیش دانشگاهی ثبت نام کند به شرط آنکه دروس مانده سال سوم دبیرستان خود را تا تاریخ 30/11/96 با نمره قبولی بگذراند. از آنجایی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری97  این دسته از داوطلبان کنکور سراسری 97 هنوز تعیین تکلیف نشده اند نمی توانند در کنکور سراسری ثبت نام کنند اما بعد از پایان بهمن ماه از آنجا که تکلیف این دسته از داوطلبان معلوم می شود که آیا می توانند در کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند یا خیر؛ سازمان سنجش فرصتی را در اسفند ماه برای این دسته از داوطلبان کنکور سراسری اعلام می کند.دسته دوم داوطلبانی که به هر دلیل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 از ثبت نام جامانده اند. این دسته نیز از این فرصت می توانند استفاده کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

  دوم) اگر داوطلب در زمان فرصت مجدد در اسفند ماه هم جا بماند و ثبت نام در کنکور سراسری 97 خود را انجام نداده باشد. در آن صورت نیز باز راهی وجود دارد.

 

این داوطلب کنکور سراسری 97 می تواند از طریق سایت سازمان سنجش درخواست خود را برای ثبت نام ارسال کند. معمولا سازمان سنجش ظرف مدت 48 ساعت به درخواست شما پاسخ می دهد.

 

اگر برای ارسال درخواست خود دچار مشکل شده اید و نمی دانید که باید این درخواست خود را چگونه پیگیری کنید؛ زمان را از دست ندهید و هر چه سریعتر ثبت نام خود را انجام دهید!!!!

 

در صورتی که برای ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش با مشکل برخورد کردید از افراد خبره ما بخواهید تا شما را کمک کنند. برای تماس با افراد خبره در این زمینه کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید!!!!!!!

 

برای مشاوره جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از  طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: فرصت مجدد برای جاماندگان ثبت نام کنکور , مهلت مجدد برای جاماندگان از ثبت نام کنکور سراسری سال 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97  امکان پذیر است یا نه؟ با توجه به تجربیات ما از داوطلبان کنکور سال های گذشته این سوال، سوالی است که اکثر داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری بعد از ثبت نام کنکور سراسری 97 با آن مواجه می شوند. از آنجایی که پیش بینی می کنیم که امسال نیز همانند سال های قبل با داوطلبانی از کنکور سراسری 97 مواجه باشیم که در زمان ثبت نام بخشی از اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباه وارد کرده باشند و به دنبال راهی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود باشند تصمیم به نوشتن این مقاله گرفتیم. در این مقاله شما می توانید اطلاعاتی که اکثر داوطلبان کنکور در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 این اطلاعات را معمولا اشتباه وارد می کنند و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراری 97 و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 را مطالعه نمایید. یکی از سوالاتی که برای برخی از داوطلبان کنکور سراسری 97 که در حال تحصیل در دانشگاه هستند وجود دارد این است که آیا در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ حق ثبت نام در کنکور ۹۷ را دارند یا نه ؟ توصیه می کنیم که مقاله شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 و سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 را حتما این دسته از داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ مطالعه نمایند.

 

 

اگر در ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97

مهلت ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 که در داوطلبان کنکور 97 این اطلاعات را در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 خود وارد سامانه ثبت نام کنکور سراسری 97 کرده اند همزمان با ثبت نام کنکور 97 شروع شده و تا پایان ثبت نام کنکور 97 ادامه دارد یعنی داوطلبان کنکور سراسری 97 امسال  از 1  بهمن ماه شروع شده و تا 8 بهمن ماه بعد از انجام ثبت نام خود اجازه ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور خود را دارند. توجه داشته باشید که هر سال سازمان سنجش یک بازه زمانی را برای ثبت نام کنکور 97 و ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97  تمدید می کند تا داوطلبان بتوانند در زمان اعلام شده  ثبت نام یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97

برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 خود کافی است تا در زمان ثبت نام و مهلت ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 که توسط سازمان سنجش اعلام می شود وارد سایت سازمان سنجش شوید بعد از ورود به سایت سازمان سنجش بخش سراسری را انتخاب کرده و وارد شوید. سپس وارد سامانه ثبت نام کنکور سراسری 97 شده و بر روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید. بعد ورود سامانه ثبت نام کنکور شما دسترسی به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارید اما به این نکته توجه داشته باشید که تعدادی از اطلاعات ثبت نام کنکور شما قابل ادیت نیست و برای ادیت این دسته از اطلاعات کافی است که درخواست مبنی بر ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 خود برای سازمان سنجش ارسال نماید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل در ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور 97 خود می توانید با مشاوران مرکز تله مشاور تماس بگیرید تا ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 شما را انجام دهند.

 

 

آیا بعد از اتمام مهلت ویرایش، ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 امکان پذیر است؟

از انجایی که در سال های گذشته ما شاهد داوطلبانی بودیم که بعد از اتمام مهلت ویرایش اطلاعات کنکور متوجه وجود اشتباه در اطلاعات ثبت نامی کنکور خود شدند. تصمیم به پاسخگویی این سوال گرفتیم. برای پاسخگویی به این سوال باید بگوییم که داوطلبان کنکور سراسری 97 تا قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 خود را دارند. برای ویرایش بعد از اتمام مهلت ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 داوطلبان باید وارد سایت سازمان سنجش شوند و در خواستی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 خود بفرستند. برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاوره تماس بگیرید تا اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 شما را ویرایش کنند.

 

توصیه ای در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 !!!

توجه داشته باشید که در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات کنکور سراسری 97 و عدم ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود بعد از قبولی در دانشگاه این مسئله برای شما دردسر ساز خواهد شد. و حتی احتمال لغو قبولی  شما در دانشگاه نیز وجود دارد. از انجایی که پیش گیری همیشه بهتراز درمان است به شما توصیه می کنیم که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97، دقترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 را به دقت مطالعه نمایید و از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 اطلاعات کافی را کسب کنید تا در مراحل بعدی کنکور 97 دچار مشکل نشوید.

 

اگر در ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود دچار مشکل شده اید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , ثبت نام کنکور سراسری 97 , زمان ویرایش اطلاعات کنکور 97 , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 , مهلت ویرایش اطلاعات کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

مدراک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ یکی از سوالاتی است که اکثر داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ با آن درگیر هستند. از آنجایی که شرکت در کنکور سراسری موضوع بسیار مهمی در زندگی تمامی دانش آموزان و داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری می باشد طبیعی است که دانستن مدارک لازم برای ثبت نام در کنکور سراسری ۹۷ از آن دست سوالات متداول اکثر داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری ۹۷ می باشد و بدیهی است که آگاهی داشتن و آماده کردن مدارک لازم برای شرکت در کنکور سراسری 97 روند ثبت نام داوطلبان را سهل تر و سریع تر می کند و طبعا از میزان نگرانی و اضطراب آنها هنگام ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ کم می کند. در این مقاله به چگونگی آماده سازی این مدارک لازم برای گروه های مختلف داوطلبان پرداخته شده است.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور سراسری 97

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ با توجه به دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ که پیش بینی می شود با سال های گذشته تفاوت چندانی نداشته باشد. شامل موارد زیر می باشد.

 

  1. مدرک دپیلم و پیش دانشگاهی

دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا گواهینامه دوره  پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31/6/97 اخذ شود و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه داوطلبان الزامی است و  همانطوری که می دانیم دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدارک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند حق ثبت نام در آزمون سال 97 را ندارند و برای ثبت نام در کنکور سراسری باید این دسته از داوطلبان مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دپیلم را بگیرند تا بتوانند در کنکور سراسری ۹۷ ثبت نام کنند. اتباع غیر ایرانی برای شرکت در کنکور سراسری ملزم به دارا بودن دیپلم از مدارس جمهوری اسلامی ایران و یا مدارس بین المللی در داخل ایران هستند.

 

نکته : داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند اما مدرک فوق دیپلم( کاردانی ) دارند با توجه به قوانین سازمان سنجش می توانند در کنکور سراسری 97 شرکت نمایند و دارا بودن مدرک فوق دیپلم به جای مدرک پیش دانشگاهی کفایت می کند.

 

  1. عکس:

داوطلب ثبت نام در کنکور سراسری 97  باید یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات زیر را اسکن کند چرا که در هنگام ثبت نام به این عکس نیاز می باشد و در صورت وجود هر گونه اشکال در عکس در روز برگزاری آزمون برای آنها مشکل ساز می شود. عکس تمام رخ 4×3 یا 6×4 که متعلق به سال جاری باشد یعنی در سال 96 گرفته شده باشد. اندازه آن باید حداکثر  400×300 پیکسل و حداقل 300×200  پیکسل باشد و با فرمت JPG ذخیره شود. حجم فایل عکس نباید بیشتر از 70 کیلو بایت باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای پس زمینه سفید باشد. تصویر داوطلب باید واضح و مشخص و فاقد اثر هرگونه مهر و منگنه و لکه باشد. داوطلبان توجه کنند که عکس اسکن شده از روی کارت های شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه و ... قابل قبول نیست و عکس داوطلبان خانم باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد. توجه کنید که اگر عکس متقاضی شرکت در کنکور سراسری 97 مشخصات بالا را نداشته باشد، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

 

  1. دریافت کدهای سوابق تحصیلی

یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری 97  جمع آوری سوابق تحصیلی می باشد. که برای دریافت کدهای سوابق تحصیلی می توانند با مراجعه به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق  تحصیلی آزمون ورود به دانشگاه ها به نشانی http://dipcode.medu.ir/ مراجعه کنند، تا کد سوابق تحصیلی  برای دیپلمه های سال 84 تا 95 با عنوان رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی را دریافت نمایند.

 

کد سوابق تحصیلی آن دسته از داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور سراسری 97 که  مدرک پیش دانشگاهی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی و هنر را از سال تحصیلی 91 تا 95 گرفته اند نیز باید به نشانی  http://dipcode.medu.ir/ مراجعه کنند،

 

آن دسته از داوطلبان که در حال حاضر دانش آموز پیش دانشگاهی اند و در خرداد ماه سال 97 فارغ التحصیلی می شوند در زمان ثبت نام نیازی به وارد کردن کد سوابق تحصیلی ندارند و در زمان دریافت کارت ورود باید به اطلاعیه پرینت کارت خود مراجعه نموده و از نحوه ثبت کد سوابق تحصیلی خود با خبر شوند.توجه داشته باشید  داوطلبانی که هم مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم و هم پیش دانشگاهی هستند از سامانه ذکر شده در بالا باید 2 کد سوابق تحصیلی دریافت کنند.

آن دسته از داوطلبانی هم که دیپلم خود را بر اساس نظام جدید از سال 84 تا سال 96 اخذ کرده و یا اخذ می کنند، در صورتی که اطلاعاتشان در بانک اطلاعاتی ارائه شده از سوی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود نداشته و یا ناقص بوده باشد باید با مراجعه به سایت http://dipcode.medu.ir/اطلاعات خودشان را تکمیل کنند  .  

 

  1. اطلاعات شخصی

بخشی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور سراسری 97 مربوط به اطلاعات شخصی داوطلبان می باشد که این اطلاعات شخصی شامل شماره شناسنامه ،  شماره سری و سریال شناسنامه، تاریخ تولد، شماره کد ملی، کدپستی (یک عدد10 رقمی) دقیق و ادرس دقیق پستی داطلب، منطقه شهرداری محل سکونت داوطلب ، داوطلب باید شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را بداند.، معدل کل دوره پیش دانشگاهی داوطلب در صورت فارغ التحصیلی ، شرایط داوطلبان مرد برای شرکت در مورد آزمون سراسری 97 طبق اعلام رسمی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خواهد بود.

 

  1. کد دانش آموزی:

 دانستن کد دانش آموزی  برای داوطلبان نظام جدید که دیپلم خود را در یکی از سالهای 84 تا 96 دریافت کردند از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در کنکور 97 می باشد.  و برای داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را در یکی از سال های 91 تا 97 دریافت کردند و یا دریافت می کنند دانستن کد دانش آموزی مقطع پیش دانشگاهی ضروری می باشد؛ این کد بر روی کارنامه تحصیلی سالانه یا کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه و یا پیش دانشگاهی داوطلب درج شده است.

 

  1. کد مناطق و نواحی اخذ دیپلم:

کد 4 رقمی مربوط به منطقه یا ناحیه آموزش و پروزش محل اخذ دیپلم داوطلب دیپلمه سال 83 و قبل از آن در کادر باالای کارنامه فارغ التحصیلی آنها درج شده است. توجه داشته باشد در وارد نمودن کد مناطق و نواحی اخذ دیپلم در زمان ثبت نام حتما دقت کافی داشته باشید تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نمایید.

 

  1. کد 12 رقمی ایثارگران:

چنانچه داوطلب کنکور سراسری 97  مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان سپاه پاسداران و یا نیروهای مسلح است لازم است به ستاد مشترک سپاه پاسداران و یا ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه کند تا پس از تایید داوطلب، کد پیگیری 12 رقمی ایثارگران، به نواحی محل اعزام خود را دریافت کند.

 

تکمیل فرم های مهم به منظور استفاده از سهمیه ها در کنکور سراسری 97

 

داوطلب ثبت نام کنکور سراسری 97 که مشمول بهره مندی از سهمیه های رزمندگان، بهیاران هستند و یا جزء آن دسته از داوطلبان کم توان و یا ناتوان کنکور 97 هستند بایستی قبل از ثبت نام کنکور سراسری 97 یکسری فرم ها را پر کنند تا در هنگام ثبت نام کنکور دچار مشکل نشوند. در این قسمت به چگونگی دسترسی به این فرم ها برای داوطلبان کنکور 97 می پردازیم.

 

سهمیه رزمندگان

داوطلبان کنکور سراسری 97 که جزء رزمندگانی هستند که حداقل 6 ماه متوالی یا متناوب داوطلبانه (از تاریخ 31/6/59 تا 31/6/67) در مناطق عملیاتی جبهه حضور داشته اند، لازم است که با مراجعه به سازمان بسیج مستضعفین و نیروهای مسلح ایران و یا وزارت جهاد کشاورزی فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان را تکمیل کرده و  کد رهگیری 12 رقمی خود را از واحد مربوطه دریافت کنند تا در زمان ثبت نام کنکور 97 آن را در محل در نظر گرفته شده در تقاضانامه وارد کنند. توجه شود که کد رهگیری 12 رقمی سازمان بسیج مستضعفین و یا نیروهای مسلح در هر سال متفاوت است بنابراین ضروری است که داوطلبان کنکور 97 متقاضی  استفاده از سهمیه رزمندگان در کنکور سراسری در هر سال نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند. و پرسنل کادر ثابت، پیمانی و وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که علاوه بر میزان موظفی از تاریخ 1/6/59 تا 31/6/67 حداقل 6 ماه پیوسته و یا 9 ماه ناپیوسته در عملیات بصورت داوطلبانه در خطوط مقدم حضور داشته اند با تائید بالاترین مقام هر یک از نیروهای مسلح می توانند به سازمان مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان اقدام کنند و کد رهگیری 12 خود را دریافت کنند.

 

داوطلبان کنکور 97 متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان " آجا" (ستاد ارتش جمهوری اسلانی ایران) لازم است برای دریافت کد رهگیری 12 رقمی خود به سایت http://aja.ir//  مراجعه کنند.

 

سهمیه بهیاران

آن دسته از داوطلبان کنکور 97 که جزء بهیاران می باشند و متقاضی ورود به رشته پرستاری هستند و دارای دیپلم نظام قدیم و یا نظام جدید (کاردانش) مورد تائید وزارت آموزش و پرورش اند با تهیه گواهی لازم از سازمان مربوطه و نگهداری آن نزد خود می توانند از سهمیه بهیاران استفاده کنند البته مشروط به اینکه سه سال سابقه خدمت بعنوان "بهیار" را در استان محل خدمت خود داشته باشند.

 

داوطلبان کم و توان و ناتوان جسمی

داوطلبان کنکور سراسری 97 که نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی و حرکتی هستند و یا جانباز می باشند، باید فرم مخصوص معلولین را با مراجعه به سازمان بهزیستی و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران محل اقامت خود دریافت کنند چون باید در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 97 نسبت به بارگذاری آن فرم  اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 در رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی

مدارک لازم برای آن دسته از داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری 97 که متقاضی شرکت در رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی هستند به قرار زیر است البته لازم به ذکر است که این داوطلبان کنکور سراسری در ابتدا باید به شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه های قید شده در بالا توجه کنند.

 

  1. مدارک لازم ثبت نام کنکور سراسری 97 ویژه داوطلبان شاغل

داوطلبان ثبت نام کنکور 97 که شاغل رسمی- پیمانی آموزش و پروش هستند باید حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش را در مان ثبت نام کنکور 97 داشته باشند. و با مراجعه به کارگزینی اداره آموزش و پرورش محل خدمت، فرم موافقت با ادامه تحصیل فرهنگیان ویژه شاغلین رسمی و پیمانی خود را دریافت کنند.

 

  1. مدارک لازم ثبت نام کنکور سراسری  97 ویژه داوطلبان آزاد

مدارک لازم ثبت نام کنکور 97 برای داوطلبینی که متقاضی پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هستند، همانند سنوات قبل در صورت اخذ مجوزهای قانونی، با درج شرایط و ضوابط اختصاصی صورت می گیرد و لذا داوطلبان متقاضی بایستی طبق شرایط درج شده در دفترچه راهنما اقدام کنند.

 

در کل داوطلبان کنکور سراسری 97  که علاقه مند به رشته های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران هستند، اطلاع رسانی در صورت اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها در زمان پرینت کارت شرکت در کنکور سراسری و یا در زمان انتخاب رشته صورت می گیرد.

 

پذیرش دانشجو در برخی از دانشگاه ها

در پایان توجه آن دسته از داوطلبان ثبت نام کنکور 97 که متقاضی پذیرش در دانشگاه هایی چون اطلاعات و امنیت ملی (وابسته به وزارت اطلاعات)، علوم انتظامی امین (وابسته به نیروی انتظامی)، امام صادق، علوم پزشکی بقیه ا... و علوم قضایی و خدمات اداری (دادگستری) که با شرایط خاص به پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری اقدام می کنند هستند را باید به این نکته جلب کرد که برای آگاهی از شرایط و همچنین نحوه ثبت نام برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی این دانشگاه ها به سایت اینترنتی مربوط به نشانی های زیر مراجعه کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 , ثبت نام کنکور ۹۷ , ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ , مدارک لازم برای ثبت نام کنکور , مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

هر ساله با دانشجویانی رو به رو هستم که به هر دلیلی از رشته تحصیلی خود راضی نیستند و به دنبال انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری می باشند. از آنجایی که رویارویی با این قضیه بسیار مسئله ابهام بر انگیزی است و سوالاتی که در باره انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 مطرح می شود تکراری هستند. بر اساس تجربه سال های گذشته خودمونتصمیم گرفتیم تا در این مقاله پاسخ سوالات پر تکرار دانشجویان متقاضی انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 را بدیهم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 را مطالعه نمایید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مطالب مهم مرتبط:

  1. تاریخ و زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

  2. ثبت نام کنکور سراسری 97

  3. شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97

 

سوال 1- آیا دانشجویان روزانه ورودی سال 96 می توانند در شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 داشته باشند؟

پاسخ: بله، به شرط آنکه تا پایان روز کاری 30 بهمن 96، اقدام به انصراف قطعی از دانشگاه کنند. البته این دانشجویان در زمان انتخاب رشته نمی توانند رشته های دوره روزانه را انتخاب کنند و برای رشته های دوره شبانه(نوبت دوم)، پیام نور، غیر انتفاعی، مجازی، پردیس خودگردان، ظرفیت مازاد، دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی می توانند انتخاب رشته کنند.

 

سئوال 2- آیا دانشجویان روزانه ورودی قبل از سال 95 می توانند بدون محرومیت از تحصیل انصراف از دانشگاه دهند؟

پاسخ: بله، این دسته از دانشجویان می توانند در رشته های روزانه هم انتخاب رشته داشته باشند.

 

سئوال 3- آیا دانشجوی رشته های کاردانی روزانه برای کنکور مجدد باید انصراف از دانشگاه دهد؟

پاسخ: اگر تا تاریخ 31/6/97 فارغ التحصیل می شود نیازی به انصراف ندارد.

 

سئوال4- آیا دانشجویان اخراجی می توانند بدون گذراندن محرومیت از تحصیل، شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 داشته باشد؟

پاسخ: در صورتی که نوع اخراج دانشجو از نوع آموزشی باشد یعنی موضوع اخراج دانشجو موارد آموزشی باشد؛ دانشجو پس از تسویه حساب کامل از دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی حق ثبت نام را دارد.

 

سئوال 5- آیا دانشجویان دوره های غیر روزانه برای شرکت در کنکور 97 لازم است، انصراف از دانشگاه را انجام دهد؟

پاسخ: خیر، این دسته دانشجویان می توانند بدون انصراف از دانشگاه در کنکور سراسری ثبت نام کنند و در صورت تمایل به ثبت نام در رشته- محل تازه پذیرفته شده از رشته- محل قبلی انصراف می دهند و به محض قبول شدن باید مدرک انصراف را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.  

 

 سئوال 6- آیا فردی که در گذشته یکبار انصراف از تحصیل داشته می تواند دوباره انصراف بدهد و در همان مقطع شرکت مجدد درکنکور سراسری داشته باشد؟  

پاسخ: خیر، هر فرد تنها یکبار حق انصراف از تحصیل را دارد.

 

سئوال 7- اگر فردی که در کنکور سراسری 96 در دوره روزانه پذیرفته باشد و در رشته-محل قبولی خود ثبت نام نکرده باشد، حق شرکت مجدد در کنکور سراسری را دارد؟

پاسخ: بله، اما نمی تواند در رشته های روزانه پذیرفته شود و حق انتخاب رشته در رشته های غیر روزانه( شبانه(نوبت دوم)، غیر انتفاعی، پیام نور، نیمه حضوری و ....) را دارند.

 

سئوال 8- آیا فردی که یک مقطع را به صورت روزانه گذرانده می تواند مجددا دوباره در همان مقطع در رشته های روزانه تحصیل کند؟

پاسخ: خیر، هر فرد برای گذراندن هر مقطع(کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا دکتری)تنها یکبار حق استفاده از امکانات تحصیل رایگان را دارد. فرد امکان شرکت در کنکور سراسری را دارد و در صورت پذیرفته شدن در رشته های روزانه، باید شهریه بپردازد.

 

سئوال 9- آیا فردی که یک مقطع را به صورت شبانه گذرانده، حق شرکت مجدد در کنکور سراسری را دارد؟

پاسخ: بله، و حق پذیرفته شدن در رشته-محل های روزانه و شبانه و غیرانتفاعی و .... را دارد.

 

سئوال 10- آیا فردی که از دانشگاه های غیر روزانه(شبانه(نوبت دوم)، غیر انتفاعی، پیام نور و...) انصراف داده، حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته- محل قبولی قبلی خود را دارد؟

پاسخ: خیر، فرد پس از اقدام به انصراف قطعی از هر رشته-محل دانشگاهی حق بازگشت مجدد و ادامه تحصیل در آن رشته-محل را ندارد.

 

سئوال 11- آقایانی که مشکل نظام وظیفه دارند به چه شرطی می توانند از دانشگاه انصراف دهند؟

پاسخ: به دو شرط این کار ممکن است:

 اول) در ترم های غیر از 1و2 انصراف دهند.

دوم) مدرک معادل کاردانی را دریافت نکرده باشند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 97 , انصراف از دانشگاه آزاد , انصراف از دانشگاه سراسری , ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 97 , انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 , ثبت نام کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری از سئوالات بسیار متداولی است که مشاوران تحصیلی با آن مواجه می شوند. علت انصراف از دانشگاه عوامل مختلفی می تواند داشته باشد. عدم علاقه به رشته تحصیلی یا دانشگاه محل تحصیل یا تمایل به تغییر رشته به سمت رشته هایی که بازار کار بهتری دارند از عوامل شایع انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری است. از آنجایی که انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 می تواند یکی از ابهاماتی باشد که در ذهن بسیاری از داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 ثبت نام کرده اند باشد تصمیم به نوشتن این مقاله گرفتیم. در این مقاله شما می توانید از چگونگی انصراف از دانشگاه و قوانین موجود برای شرکت در کنکور سراسری 97 برای دانشجویانی که از دانشگاه انصراف داده اند با خبر شوید. با توجه به تجربه ای که از داوطلبان سال های گذشته کنکور  داریم در یک مقاله دیگر تمام سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 که ممکن است داوطلبان کنکور سراسری 97 با آن برخورد کنند را جمع آوری کرده ایم.

 

 

مطالب مهم مرتبط:

  1. تاریخ و زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

  2. ثبت نام کنکور سراسری 97

  3. شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97

 

شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97

در رابطه با انصراف از تحصیل و شرکت مجدد در کنکور سراسری دانشجویان به 3  دسته تقسیم می شوند

دسته اول) دانشجویان دوره روزانه

دسته دوم) دانشجویان دوره های غیر روزانه

سوم) دانشجویان کاردانی روزانه

 

شرایط انصراف از تحصیل  و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 برای دانشجویان روزانه

این دسته از دانشجویان باید حداکثر تا پایان ساعت اداری روز 30 بهمن 96  به انصراف قطعی از دانشگاه اقدام کنند. اگر این دانشجویان ورودی سال 96 به قبل باشند می توانند برای کنکور سراسری از تمامی رشته ها اعم از ( روزانه و شبانه و غیر انتفاعی و...) انتخاب رشته داشته باشند. اما اگر دانشجو ورودی روزانه (متمرکز یا نیمه متمرکز) سال 96 باشد فقط در رشته های غیر روزانه می تواند انتخاب رشته کند و فقط در آن رشته ها گزینش خواهد شد. اگر این دسته دانشجویان تمایل به انتخاب رشته های روزانه داشته باشند، باید در کنکور سال 98 شرکت کنند. یک حالت دیگر هم که ممکن است اتفاق بیفتد این است که دانشجوی انصرافی مایل به دریافت مدرک معادل کاردانی خود باشد؛ در این صورت این دسته دانشجویان پس از تسویه حساب کامل خود از دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی، حق ثبت نام در در کنکور سراسری را دارند.

 

شرایط انصراف از تحصیل  و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 برای دانشجویان غیر روزانه

این دسته دانشجویان شامل دانشجویان رشته های: نیمه حضوری، مجازی، پردیس های  خودگردان، ظرفیت مازاد، شبانه(نوبت دوم)، پیام نور و غیر انتفاعی و مراکز علمی کاربردی و دانشگاه های آزاد و ... می باشند. این دسته از دانشجویان بدون انصراف از تحصیل می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند و در صورت قبولی جدید، انصراف از قبولی قبلی را انجام دهند و گواهی مربوطه را به دستگاه ذی ربط ارائه دهند.

 

شرایط انصراف از تحصیل  و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 برای دانشجویان کاردانی روزانه

این دسته از دانشجویان اگر در رشته های غیرپزشکی مشغول به تحصیل هستند و تا تاریخ 31/6/97 فارغ التحصیل می شوند نیازی به انصراف ندارند. و می توانند در کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند. دسته دوم دانشجویان رشته های کاردانی پزشکی هستند این دسته از انجا که ملزم به گذراندن طرح نیروی انسانی خود می باشند شامل این قانون نمی باشند و فقط به شرط آن می توانند در کنکور 97 شرکت کنند که فارغ التحصیل دوره کاردانی باشند و طرح نیروی انسانی خود را یا تا پایان تاریخ 31/6/97 و یا تا پایان تاریخ 30/11/97 به پایان برسانند و به محض قبولی باید گواهی پایان طرح نیروی انسانی خود را ارائه کنند.

 

توصیه ای مورد انصرفا از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97

از انجایی که قوانین موجود در مورد شرایط انصراف از تحصیلی و شکرت مجدد در کنکور سراسری 97 بسیار زیاد بوده و  از حوصله این بحث خارج می باشد. در این مقاله به توضیح مهم ترین شرایط و قوانین موجود در مورد این قضیه پرداختیم. توصیه ما این است در صورتی که قصد انصراف از دانشگاه را دارید قبل از انجام هر اقدامی با مشاوران آگاه در این زمینه مشاوره کنید تا در ثبت نام کنکور سراسری 97 دچار مشکل نشوید. می توانید برای مشاوره در این زمینه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی این مرکز برخوردار گردید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه و شرک مجدد در کنکور سراسری میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ , جریمه انصراف از دانشگاه , شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و سراسری , شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور , انصراف از دانشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

ثبت نام کنکور سراسری 97  هر ساله توسط سازمان سنجش برای گزینش بهترین دانش آموزان و داوطلبان از میان تعداد زیادی دانش آموز و داوطلب شرکت کننده در کنکور سراسری 97 جهت ورود به دانشگاه برگزار می شود. ثبت نام کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی که شامل گروه های علوم ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، زبان های خارجی و هنر می باشد ، انجام می شود. سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی رشته های اصلی در کنکور سراسری 97 هستند که هر داوطلب حق دارد تنها در یک رشته از این سه رشته ثبت نام کند. دو رشته زبان های خارجی و هنر رشته های شناور کنکور سراسری 97 هستند که داوطلب با توجه به علاقه خود می تواند در یکی و یا هر دوی این رشته ها در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 ثبت نام کند. با توجه به زمان کمی که تا برگزاری کنکور سراسری 97 باقی مانده داوطلبان باید منابع کنکور سراسری 97با رعایت اصول صحیح برنامه ریزی کنکور سراسری 97 مطالعه نمایند.  پیشنهاد می شود که داوطلبان قبل از ثبت نام در کنکور سراسری 97، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 را مطالعه نمایند تا از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 مطلع گردند تا در ادامه مسیر کنکور سراسری 97  دچار مشکل نشوند. در ادامه این مقاله، اطلاعاتی از جمله زمان، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 را در اختیار شما داوطلبان قرار دادیم. یکی از سوالاتی که برای برخی از داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 97 که در حال تحصیل در دانشگاه هستند این است که آیا در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 حق ثبت نام در کنکور 97 را دارند یا نه ؟ توصیه می کنیم که مقاله شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 و سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97  را حتما این دسته از داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ مطالعه نمایند. به داوطلبان دانشگاه آزاد توصیه می کنیم تا مقاله ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 را مطالعه نمایند.

 

 

برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۷  و رفع هر گونه مشکل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۷۱۶۱۴ تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 طبق اطلاعیه ای که سازمان سنجش منتشر کرده است، ثبت نام کنکور سراسری 97 از 1 بهمن ماه آغاز شده و تا 8 بهمن ادامه خواهد داشت. طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام کنکور سراسری به مدت چند روز از طرف سازمان سنجش تمدید خواهد شد. و یک بازه زمانی خاصی را برایثبت نام جاماندگان از  ثبت نام کنکور سراسری 97در نظر می گیرد. پیشنهاد می شود که داوطلبان ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند و سریع ثبت نام خود را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام کنکور سراسری 97  کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور سراسری 97 به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام کنکور سراسری 97 که در سایت سازمان سنجش قرار دارد انجام می شود. دقت کنید که قبل از ثبت نام، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را دریافت کنید که حین ثبت نام به مشکل بر نخورید. داوطلبان متقاضی ثبت نام در کنکور سراسری 97 باید در ابتدا کارت اعتباری خود را اینترنتی خریداری کنند ( توجه داشته باشید که برای شرکت در هر یک از زیر گروها یک کارت اعتباری و برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی یک کارت اعتباری جدا باید خریداری شود. برای ثبت نام در دانشگاه آزاد نیازی به خرید کارت اعتباری نیست. سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ثبت نام خود را انجام دهند. در آخر، سیستم به شما یک کد رهگیری می دهد که باید آنرا تا زمان قبولی در دانشگاه نگه دارید. توصیه می کنیم که مقاله راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 را مطالعه نمایید

 

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97

متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 97 باید حداقل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم چهار ساله  نظام قدیم و یا فوق دیپلم داشته باشند. توجه داشته باشید که تمام شرایط لازم برای ثب تنام در کنکور سراسری 97 در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97  وجود دارد.  تاثیر معدل در کنکور 97  و تاثیر معدل در تغییر رشته کنکور سراسری 97 ( داوطلبانی که در کنکور ی به غیر از رشته تحصیلی خود قصد ادامه تحصیل دارند ) را هم در مقاله ای جداگانه توضیح دادیم که می توانید مطالعه کنید. پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیش تر، مقالات شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97،  شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97  و  سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 را به طور دقیق مطالعه نمایید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97

هر ساله شاهد داوطلبانی از کنکور سراسری هستم که بعد از ثبت نام در کنکور سراسری متوجه اشتباه وارد کردن بخشی از اطلاعات ثبت نامی کنکور خود می شوند. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 هم زمان ثبت نام کنکور سراسری 97  و در مدت تمدید شده توسط سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود دارد. برای اطلاع از چگونگی ومهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در کنکور سراسری 97 می توانید مقاله ما را در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 مطالعه نمایید.

 

گروه های آزمایشی کنکور سراسری 97

داوطلبان می توانند در پنج گروه آزمایشی متفاوت کنکور سراسری 97 اقدام به ثبت نام کنند. این گروه ها عبارتند از: ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر. هر داوطلب می تواند در 3 گروه آزمایشی ثبت نام کنند. متقاضیان با توجه به آمادگی و به دلخواه خود در یکی از رشته های ریاضی، تجربی یا انسانی شرکت کنند و هیچ محدودیتی بابت انتخاب رشته امتحانی کنکور سراسری 97 برای آنها وجود ندارد و هنچنین علاوه برا ثبت نام در یکی از رشه های اصلی کنکور سراسری 97 می توانند در یکی یا هر دوی  رشته های شناور زبان یا هنر ثبت نام کنند..  برای شرکت در کنکور هنر و زبان باید کارت اعتباری جداگانه خریداری شود. می توانید با مطالعه مقاله های برنامه ریزی کنکور 97  و منابع کنکور سراسری 97 آمادگی خود را برای کنکور سراسری 97 آماده کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور سراسری 97

زمان برگزاری کنکور آرمون سراسری 97 بعد از گذشت چند سال همزمان شدن با ماه رمضان، به روال اولیه ی خود بازگشته است. کنکور سراسری 97 در روز های پنجشنبه و جمعه، 7 و 8 تیرماه برگزار می شود. طبق روال هر ساله، زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97 هم در مرداد ماه خواهد بود. نتایج نهایی کنکور سراسری 97 هم به احتمال زیاد در شهریور ماه اعلام خواهد شد. برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید عضو کانال تله مشاور شوید.

 

برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۷  و رفع هر گونه مشکل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۷۱۶۱۴ تماس بگیرید.

 

منبع: ثبت نام کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: زمان و نحوه ی ثبت نام کنکور سراسری 97 , منابع کنکور سراسری ۹۷ , ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ , شرایط ثبت نام کنکور سراسری , زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 , ثبت نام کنکور ۹۷ ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 97 از جمله مواردی برای دانش آموزان و داوطلبانکنکور است که در حال آماده شدن برای شرکت در کنکور سراسری ۹۷ هستند. در واقع چند سالی است که علاوه بر شرکت در کنکور سراسری ، سوابق تحصیلی نیز در قبول شدن دانشگاه ها موثر خواهد بود که تحت عنوان تاثیر معدل در کنکور 97 مطرح می شود. در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد تاثیر معدل در کنکور 97 بپردازیم تا داوطلبان کنکور سراسری 97 با خیالی آسوده به برنامه ریزی کنکور سراسری 97 و تهیه منابع کنکور 97 بپردازند. البته شرایط تاثیر معدل تغییر رشته کنکور 97 (آن دسته از داوطلبانی که در کنکور رشته ای به غیر از رشته تحصیلی خود شرکت می کنند.) متفاوت می باشد که به دلیل متفاوت بودن شرایط تاثیر معدل در تغییر رشته کنکور 97 در مقاله ای دیگر به توضیح کامل آن پرداختیم

 

برای اطلاع دقیق از نحوه تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۷ می توانید با کارشناسان ما از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴ تماس بگیرید.

 

تاثیر معدل در کنکور 97 به چه شکل خواهد بود ؟

تاثیر معدل در کنکور سراسری 97 شامل دانش آموزان رشته های گروه ریاضی-فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و گروه معارف اسلامی می شود که بعضی از دروس خود را به صورت امتحان نهایی در حوزه های برگزاری امتحانات استانی ، منطقه ای و یا کشوری گذرانده باشند. تا قبل از کنکور سراسری 95 تاثیر معدل در کنکور به صورت تاثیر مثبت بود به شکلی که معدل کتبی نهایی 25% و دروس نهایی پیش دانشگاهی 5% در قبولی کنکور سراسری 95 موثر بودند. اما در کنکور سراسری 95 تاثیر معدل در کنکور 95 به صورت قطعی بود که با اعتراض بسیاری از داوطلبان مواجه شد و در نهایت تاثیر معدل در کنکور 95 فقط به معدل کتبی دبیرستان اختصاص داد شد. در سال بعد یعنی کنکور سراسری 96 تاثیر معدل در کنکور 96 دوباره به حالت قبل یعنی تاثیر مثبت در آمد به شکلی که معدل کتبی نهایی 25% و دروس نهایی پیش دانشگاهی 5% در قبولی کنکور سراسری 96 موثر بودند.

 

 تأثیر معدل در کنکور سراسری 97 حذف نشده است

 

مطالب مهم مرتبط:

  1. تاریخ و زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

  2. ثبت نام کنکور سراسری 97

  3. شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97

 

تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۷

در مورد کنکور سراسری 97 هنوز اطلاعیه مربوط به تاثیر معدل در کنکور 97 و دفترچه مربوط به ثبت نام کنکور سراسری 97 منتشر نشده است و به محظ انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ثبت نام کنکور سراسری 97 در همین صفحه اطلاعات مربوط به تاثیر معدل در کنکور 97 قرار داده خواهد شد. اما با توجه به اتفاقاتی که در سال های گذشته رخ داده ، پیش بینی می شود که تاثیر معدل در کنکور 97 به صورت تاثیر مثبت باشد به شکلی که برای داوطلبانی که دیپلم خود را بعد از سال 1384 اخذ کرده اند ، معدل کتبی امتحانات نهایی آن ها تاثیر 25 درصدی و برای افرادی که دوره پیش دانشگاهی خود را بعد از سال 1391 اخذ کرده اند ، نمرات امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی تاثیر 5 درصدی دارد. با توجه به مثبت بودن تاثیر معدل در کنکور 97 برای آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری 97 که معدل پایینی دارند جای نگرانی وجود ندارد و می توانند با برنامه ریزی کنکور سراسری 97 دقیق این جا ماندگی را در کنکور سراسری 97 جبران کنند.

 

منظور از تاثیر مثبت و تاثیر قطعی در تاثیر معدل در کنکور 97 چیست ؟

تاثیر معدل در کنکور 97 امکان دارد به دو شکل تاثیر مثبت معدل در کنکور 97 و یا تاثیر قطعی معدل در کنکور 97 باشد. هر دواطلب در کنکور سراسری 97 یک تراز کلی کسب می کند. این تراز در واقع از درصد هایی که شخص در هر درس در کنکور سراسری 97 کسب می کند ، محاسبه می شود. برای تاثیر معدل در کنکور سراسری 97 نیز با توجه به نمره هایی که فرد در امتحانات نهایی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی کسب کرده است یک تراز کلی تعریف می شود. منظور از تاثیر مثبت معدل در کنکور 97 این است که اگر تراز کسب شده در کنکور سراسری 97 کمتر از تراز کسب شده در امتحانات نهایی باشد با توجه به این تاثیر معدل در کنکور سراسری 97 به بهبود رتبه دانش آموز کمک می کند و در واقع تاثیر مثبت است ، معدل کتبی دبیرستان و نمرات امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی را در پذیرش دانش آموز در کنکور سراسری 97 تاثیر خواهند داد. اما اگر تراز کسب شده در کنکور سراسری 97 بیشتر از تراز کسب شده در امتحانات نهایی باشد با توجه به این که تاثیر معدل در کنکور سراسری 97 این دانش آموز باعث کاهش رتبه و تراز وی خواهد شد از تاثیر معدل در کنکور 97 این داوطلب صرفه نظر خواهد شد. در مورد تاثیر قطعی باید گفت فرقی نمی کند که تاثیر معدل در کنکور 97 باعث کاهش رتبه و تراز داوطلبی شود و یا به بهبود رتبه و تراز او می انجامد در هر صورت معدل کتبی دوره دبیرستان و نمرات امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی در قبولی داوطلب تاثیر گذار خواهد بود.

 

تاثیر معدل در کنکور 97 برای داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال 84 گرفته اند چگونه است ؟

در واقع تاثیر معدل در کنکور 97 برای داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را قبل از سال 1384 و مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 1391 گرفته اند به این دلیل که هیچ کدام از امتحانات به صورت نهایی استانی ، ناحیه ای و یا کشوری برگزار نشده است ، بدون اثر می باشد. به این معنی که این داوطلبان در کنکور سراسری 97 شرکت می کنند و تنها ملاک برای قبول شدن آن ها در کنکور سراسری 97 فقط تراز کسب شده در کنکور سراسری می باشد.

 

برای اطلاع دقیق از تغییرات کنکور ۹۷ می توانید با کارشناسان ما از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴ تماس بگیرید.

 

 منبع: تاثیر معدل در کنکور میزان و چگونگی تاثیر معدل در کنکور 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: تاثیر و نحوه اعمال معدل در کنکور سراسری , ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ , چگونگی تاثیر معدل در کنکور سراسری , تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۷ , نحوه ی تاثیر معدل در ازمون سراسری کنکور , چگونگی تاثیر معدل در کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

با وجود اینکه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام کنکور سراسری از سال 92 به بعد با هم ادغام شده است، هنور هم سوالات متعددی در ذهن متقاضیان کنکور سراسری 97 به وجود می آید که برخی از این سوالات پر تکرار عبارتند از آیا  ثبت نام کنکور سراسری 97 از ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97 مجزا است ؟ سامانه ثبت نام کنکور سراسری 97 با سامانه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97 یکی است یا نه ؟ آیا برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه آزاد 97 نیاز به پر کردن فرم های دیگری خواهد بود ؟ آیا علاوه بر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 نیاز به مدارک دیگری نیز هست؟ شرایط ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97 با شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 چه تفاوت هایی دارد ؟ آیا در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 باید کارت اعتباری مجزایی برای ثبت نام در دانشگاه آزاد خریداری شود یا نه؟ به همین دلیل ما  برای برطرف کردن تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن متقاضیان کنکور سراسری 97 در مورد ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 مطرح شود ، تصمیم به جمع آوری مقاله ای کامل در مورد ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 گرفته ایم. در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 و شرایط ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 خواهیم پرداخت. یکی از سوالاتی که برای برخی از داوطلبان کنکور که در حال تحصیل در دانشگاه هستند این است که آیا در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ حق ثبت نام در کنکور ۹۷ را دارند یا نه ؟ توصیه می کنیم که مقاله شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 و سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97  را حتما این دسته از داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ مطالعه نمایند.

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۹۷  می توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴ تماس بگیرید.

 

زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97

همانطور که در مقدمه اشاره شد ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام کنکور سراسری 97 با هم ادغام شده است و هیچ گونه آزمون جداگانه ای برای ورود به رشته های مختلف اعم از رشته های پزشکی و غیر پزشکی در دانشگاه آزاد وجود ندارد. در نتیجه برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد تنها راه ورود به رشته های با آزمون دانشگاه آزاد این است که در کنکور سراسری 97 ثبت نام کرده و در زمان مقرر در جلسه کنکور سراسری 97 حضور یابند. پس متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد به این نکته توجه نمایند که برای حضور در دانشگاه آزاد نیاز به ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 به طور جداگانه نیست. برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام کنکور سراسری 97   کلیک نمایید.  برای اطلاع از نحوه  ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۹۷  کلیک کنید

 

لازم به ذکر است که بیش از 90 درصد رشته محل هایی که در دانشگاه آزاد 97 ارائه می شوند نحوه پذیرش بدون کنکور است و داوطلبان و نیازی به شرکت در کنکور سراسری 97 نمی باشد. اما کماکان پذیرش در رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی (پزشکی ، دندانپزشکی ، دامپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، مامایی ، هوشبری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت) و رشته های پرطرفدار گروه های دیگر مانند مهندسی های مختلف (رشته های مهندسی های پر طرفدار مانند مهندسی برق و مهندسی مکانیک)، حقوق و روانشناسی در دانشگاه آزاد شهر های بزرگ بر اساس نتیجه کنکور سراسری 97 می باشد و متقاضیان برای ادامه تحصیل در این رشته ها باید در کنکور سراسری 97 شرکت کنند. به متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد توصیه می کنیم که به مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه کنند. برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97

با وجود ادغام ثبت نام کنکور سراسری 97 و ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 تفاوت هایی وجود دارند که به طور کلی می توان گفت که شرایط ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 نسبت به شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 ساده تر و سهل الوصول تر می باشد. برای این که تفاوت های ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام کنکور سراسری 97 را بهتر درک کنیم در زیر به بعضی از این تفاوت ها اشاره کرده ایم

الف) دانشجویانی که مشغول به تحصیل در دوره روزانه در دانشگاه سراسری هستند و قصد ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 را دارند ملزم به انصراف از تحصیل خود تا تاریخ 30 بهمن نیستند. این در حالی است که اگر همین داوطلب قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های روزانه دولتی دیگر را داشته باشد باید حتما قبل از ثبت نام در کنکور سراسری 97 که در تاریخ 30 بهمن ماه سال 96 می باشد انصراف خود را قطعی بنماید.

ب) یکی از مهمترین دغدغه افرادی که دو بار در کنکور سراسری شرکت کرده اند و در دانشگاه های روزانه پذیرفته شده اند اما به هر دلیل از تحصیل خود انصراف داده اند این است که دیگر حق شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 را نخواهد داشت. باید این مژده را به این داوطلبان بدهیم که اگر این داوطلبان بخواهند تنها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 شرکت کنند هیچ ممانعتی برای ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 برای آن ها وجود ندارد.

ج) اگر داوطلبی یک بار در دانشگاه های روزانه تحصیل کرده باشد و از مزایای تحصیل رایگان استفاده کرده باشد ، برای ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 هیچ مشکلی نخواهد داشت و هزینه هایی که باید برای تحصیل در دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل پرداخت نماید با افراد عادی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

 

گروه های آزمایشی کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97

ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 در پنج گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، زبان و هنر می باشد که هر داوطلب می تواند در کنار گروه اصلی امتحانی در یک و یا هر دو گروه هنر و زبان های خارجه نیز شرکت کند. برای آن دسته از داوطلبان که هدفشان تنها ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 با توجه به ضوابط و قوانین دانشگاه آزاد پیشنهاد می شود که از راهنمایی های مشاوران متخصص در این زمینه بهره بگیرند.

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۹۷  می توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴ تماس بگیرید.

 

منبع: ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور آزاد ۹۷ , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۹۷ , ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ , ثبت نام کنکور سراسری , ثبت نام کنکور , کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ هر ساله با شروع شدن مدارس در مهر ماه یکی از سوالات داوطلبانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ۹۷ را دارند. تاریخ ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ و همچنین زمان دقیق ثبت نام کنکور ۹۷ توسط سازمان سنجش در  ۲۵ مهر ماه اعلام شد. که در اطلاعیه ای که سازمان سنجش در ۲۵ مهر ماه منتشر کرد. علاوه بر زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ ، اطلاعاتی در مورد زمان برگزاری کنکور سراسری 97  گروه های مختلف را اراعه داد. از انجایی که اکثر داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور سراسری 97 از هنوز از زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 اطلاع ندارند تصمیم گرفتیم تا در این مقاله زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 و نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97 را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد 97 کلیک کنید.  یکی از سوالاتی که برای برخی از داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 97 که در حال تحصیل در دانشگاه هستند این است که آیا در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 حق ثبت نام در کنکور 97 را دارند یا نه ؟ توصیه می کنیم که مقاله شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 و سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97  را حتما این دسته از داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ مطالعه نمایند.

 

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری 97  و رفع هر مشکل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور  از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش که در 25 مهر ماه منتشر شد در 1 بهمن ماه شروع شده و تا 8 بهمن ماه ادامه دارد. البته هر ساله سامانه ثبت نام کنکور سراسری ، زمان ثبت نام کنکور سراسری را تمدید می کند تا داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری به هر دلیلی نتوانستند ثبت نام کنکور خود را انجام دهند. بتوانند در کنکور شرکت کنند. پیش بینی می شود امسال نیز زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 تمدید گردد. با توجه به تجربه ای که از داوطلبان کنکور سالیان گذشته داریم به همه داوطلبان کنکور سراسری 97 توصیه می کنیم تا در روز های اولیه زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 که اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند و ثبت نام کنکور 97 خود را به روز های پایانی موکول نکنند.

 

نحوه ثبت نام در کنکور سراسری 97

برای ثبت نام کنکور سراسری 97 متقاضیان باید در موعد مقرر به سایت ثبت نام کنکور سراسری 97 (sanjesh.org) مراجعه نمایند و نیازی به حضور فیزیکی در موقع ثبت نام کنکور سراسری 97 نمی باشد. البته به متقاضیان توصیه می شود که قبل از اقدام برای ثبت نام کنکور 97 ، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ را با دقت مطالعه کنند و از شرایط شرکت در کنکور سراسری 97  و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 اطلاع کامل داشته باشند. در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 97 زمانی که وارد سایت ثبت نام کنکور سرارسی 97 می شوید باید یک کارت اعتباری برای انجام فرایند ثبت نام کنکور 97 خریداری کنید. این کارت اعتباری در داخل سایت سازمان سنجش قرار داده شده است. در صورت تمایل به ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی یک کارت اعتباری جداگانه وجود دارد که متقاضیان حضور در این دانشگاه ها باید علاوه بر کارت اعتباری مربوط به ثبت نام کنکور سراسری 97 ، این کارت اعتباری را نیز تهیه نمایند. در خصوص دانشگاه آزاد نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ای نیست و همان کارت اعتباری برای ثبت نام کنکور 97 کفایت می کند. برای متقاضیان شرکت در رشته های زبان خارجی و هنر تهیه کارت اعتباری ثبت نام کنکور 97 به صورت جداگانه لازم است. پس از تهیه کارت های اعتباری لازم برای ثبت نام کنکور 97 شما مجاز به ثبت نام در کنکور سراسری 97 می شوید و طبق سوال های مطرح شده در سایت سازمان سنجش ، اطلاعات مربوط به خود و رشته امتحانی که قرار است در کنکور سراسری 97 شرکت کنید را وارد می نمایید. در هر جای ایران که هستید می توانید انجام ثبت نام کنکور سراسری 97 خود را به مشاورین موسسه تله مشاور بسپارید. توصیه می کنیم که برای رفع مشکلات ثبت نامی خود راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 ما را مطالعه نمایید.

 

نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 97

هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که به هر دلیلی نتوانستند در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷  و مهلت تمدید شده در سامانه ثبت نام کنکور 97 ثبت نام کنند. سازمان سنجش راهی برای ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری در نظر گرفته است.  اگر  این دلیل موجهی برای ناتوانی در زمان ثبت نام خود داشته باشند. سازمان سنجش اجازه ثبت نام این داوطلبان را در کنکور سراسری ۹۷ می دهد و نیازی به صبر کردن این داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری سال بعد نیست. اگر با این مشکل برخورد کرده اید می توانید مقاله ما را در مورد نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 97 مطالعه نماید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند. برای اطلاع از نحوه  ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۹۷  کلیک کنید

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری 97  و رفع هر مشکل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور  از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: زمان ثبت نام کنکور سراسری تاریخ برگزاری کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ , شرایط ثبت نام کنکور سراسری , ثبت نام کنکور ۹۷ , نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ , زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ x , زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری , ثبت نام کنکور سراسری , نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را در این مقاله برای داوطلبان و خانواده داوطلبان آزمون تیزهوشان97-98 شرح می دهیم. دقت کنید آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  و آزمون تیزهوشان نهم به دهم  برای ارزیابی و گزینش دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است. همچنین برای اطلاع بیشتر از آزمون تیزهوشان می توانید مقاله آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان دارای شرایطی است که داوطلبان آزمون تیزهوشان  برای آگاهی از این شرایط می توانید اقدام به ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که رعایت این شرایط برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. در ادامه قصد داریم شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را برای شما ارائه کنیم همچنین  برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان کلیک کنید و برای دسترسی سریع تر به اخبار مدارس تیزهوشان می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم باید در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل باشند. باید برای تمامی درس های سال پنجم نمره خوبی کسب کرده باشند و حتی اگر در یکی از درس ها ی سال پنجم، نمره بالایی کسب کرده باشند هم می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. داشتن تبعیت ایرانی از دیگر شرط های لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان است. داوطلبانی که تبعیت ایرانی ندارند هم با استفاده از شرایط خاصی که وجود دارد می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. ثبت نام اتباع ایرانی تابع بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می باشد. مراحل ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی بوده و مسئولیت صحت مشخصات در فرم ثبت نام نیز به عهده داوطلب است. چنانچه بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام کنید، در صورت شرکت یا حتی قبولی در آزمون ، قبولی داوطلب لغو و باطل خواهد بود.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 

مشخص است که اولین شرط برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داشتن تبعیت ایرانی است. توجه کنید که اتباع خارجی هم می توانند تحت شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام و در آن شرکت کنند. یکی دیگر از این شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ، این است که دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان  باید در حال تحصیل در پایه نهم باشد. و برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98، باید معدل سال هشتم داوطلبان تیزهوشان بالای  19 باشد. دقت کنید داوطلبانی که تمامی این شرایط را داشته باشند می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام کرده و در آن شرکت کنند و در غیر این صورت ثبت نام آنها تایید نمی شود و نمی توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شرکت کنند. 

 

شرایط ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان 97-98

شاید برای اکثر دانش آموزان و خانواده ها این سوال پیش بیاید که آیا می توان بدون آزمون وارد مدارس تیزهوشان شد؟ در جواب این سوال باید گفت که این امکان تنها برای دانش آموزان دوره دوم است و آن دسته از دانش آموزانی که سال های هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان سپری کرده و معدل هر دو سالشان بالای 17 بوده باشد. می توانند بدون آزمون در مدارس تیزهوشان اقدام به ثبت نام در مدارس تیزهوشان کنند و به تحصیل در این مدارس بپردازند. بنابر این شما داوطلبان  آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 تنها می توانید برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 تلاش کنید و در صورت قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 و داشتن شرایط لازم از آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم معاف شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 , شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 یکی از پرسش های مهم دانش آموزان و خانواده های ایرانی در هر سال است، بدلیل سطح علمی و کیفیت آموزشی ای که مدارس تیزهوشان از آن برخوردارند. مدارس تیزهوشان که به نام مدارس سمپاد نیز شناخته می شوند با برگزاری آزمونی به استعدادیابی دانش آموزان می پردازند تا از این طریق به رشد و شکوفایی دانش آموزان کمک کنند. آزمون مدارس تیزهوشان در هر سال بصورت هماهنگ کشوری برای دوره های ششم به هفتم و نهم به دهم بین تمامی دانش آموزانی که واجد شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان هستند برگزار می گردد. در این مقاله به توضیح  زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم به هفتم و زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم به دهم می پردازیم همچنین می توانید مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و مقاله زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و مشکلات مربوط به آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم به هفتم

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم به هفتم بر طبق سنوات گذشته به احتمال زیاد برای دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان پایه ششم در زمان نیمه اول اردیبهشت ماه 97 و قبل از امتحانات خرداد ماه 97 خواهد بود. زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم از طریق اطلاع رسانی تله مشاور و یا سایت تله مشاور اعلام خواهد شد.

 

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم به دهم بر طبق سنوات گذشته به احتمال زیاد برای دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان پایه نهم در زمان نیمه اول اردیبهشت ماه 97 و قبل از امتحانات خرداد ماه 97 خواهد بود. زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم از طریق اطلاع رسانی تله مشاور و یا سایت تله مشاور اعلام خواهد شد.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97-98  دانش آموزان متقاضی آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 می توانند بر طبق آمار سال های گذشته از حدود یک هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت کنید توجه داشته باشید ما در مقاله زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نحوه دریافت این کارت را به طور کامل توضیح داده ایم.

 

سوالات امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

همانطور که در مقاله منابع آزمون تیزهوشان گفتیم سوالات امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 مشتمل بر دو دسته سوالات است، "استعداد تحلیلی" و "استعداد تحصیلی" است.  20 درصد نمره آزمون مربوط به سوالات استعداد تحلیلی و 80 در صد دیگر مربوط به سوالات استعداد تحصیلی است. سوالات "استعداد تحصیلی" از دروس قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق، فارسی، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش، علوم تجربی و ریاضیات است. سوالات "استعداد تحلیلی" به منظور ارزیابی توانایی تحلیل، طبقه بندی و سازمان دهی مباحث گوناگون طراحی می شود و توجه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان 97-98 به این نکته ضروری است که طراحی این دسته از سوالات صرفا مبتنی بر محتوای کتب درسی نیست.

 

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 صرفا از طریق سایت اینترنتی به نشانی azmoon.medu.ir  می باشد. معمولا اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان در اوایل تیرماه می باشد و سایت های دیگری مانند سایت ثبت نام نمونه دولتی استان های مختلف، وظیف اطلاع رسانی اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان را بعهده ندارند. شما با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می توانید از نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان مطلع شوید با این حال برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی , زمان برگزاری آزمون تیزهوشان , زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

همانطور که در مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 گفته شد، هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98، انتخاب بهترین دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است. این آزمون برای دو پایه ششم و نهم برگزار می شود. قبل از ثبت نام، باید از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 اطلاع داشته باشید و به دنبال مطالعه مناسب برای قبولی در آزمون تیزهوشان . برای اگاهی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه هم پیشنهاد می شود که این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه قصد داریم که زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را برای شما ارائه کنیم. جهت اطلاع رسانی دقیق تر می توانید عضوکانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.  

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از سازمان سنجش، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 از بهمن ماه آغاز شده و تا اسفند ماه ادامه دارد. و طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام ممکن است تا 4 الی 5 روز بعد هم تمدید شود. داوطلبان برای ثبت نام بابد به سایت Azmoon.medu.ir وارد شده و با وارد کردن مشخصات خود در سامانه ثبت آزمون مدارس استعداد های درخشان، اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 کنند. در مرحله اول ثبت نام، لیستی از ظرفیت مدارس تیزهوشان را مشاهده می کنید که می توانید از بین مدارس ارائه شده، حداکثر 3 مدرسه را به دلخواه خود انتخاب کنید. در مرحله بعدی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، کسانی که مرحله اول ثبت نام را پشت سر گزاشتند باید به سامانه که در فروردین ماه مجددا باز شده مراجعه کرده و هزینه ثبت نام که هنوز مبلغ آن مشخص نشده است را به صورت اینترنتی واریز کنند. توجه داشته باشید که مسئولین مدارس تیزهوشان وظیفه ای در قبال ثبت نام شما ندارند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

شاید برای اکثر والدین سوال باشد که چطور تشخیص دهیم که آیا فرزند من تیزهوش است یا نه؟ چرا که هیچ پدر و مادری دوست ندارد که استعداد های فرزندش تلف شود. امروزه مدارس تیزهوشان برای تحصیل این دسته از دانش آموزان که از استعداد بالاتری نسبت به سایر دانش آموزان برخوردارند وجود دارد که برای ورود به این مدارس باید در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت کنند. اما مشکل این است که اکثر والدین بدون دلیل فرزندانشان را به سمت تحصیل در این مدارس سوق می دهند و باعث افت تحصیلی شدید فرزندانشان می شوند. با توجه به مطالب گفته شده، درست است که مدارس تیزهوشان یکی از بهترین مدارس برای تحصیل هستند، اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که نحوه ی آموزش در این مدارس برای دانش آموزان تیزهوش طراحی شده است. در اینجا یک سوال مهم مطرح می گردد که آیا فرزندانمان را برای تحصیل به مدارس تیزهوشان بفرستیم یا نه؟ آیا فرزنده ما جزو دانش آموزان تیزهوش محسوب می شود؟ برای پاسخ به این سوالات می توانید از مشاورین ما کمک بخواهید، مشاورین ما علاوه بر برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان می توانند مشاور خوبی برای شما هم باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ویژگی ها و خصوصیات دانش اموزان تیزهوش میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ویژگی های دانش آموزان تیزهوش

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده بر روی فعالیت های دانش آموزان، برای تشخیص دانش آموزان تیزهوش توسط پژوهش گران به 5 ویژگی نام برده در زیر رسیده اند:

  1. این افراد از حافظه ای قوی و قدرت تخیل خوبی برخوردارند. 
  2. آنان در تحصیل، همیشه از هم سن های خود جلوتر هستند و عاشق یادگیری اند.
  3. دانش آموز تیزهوش بسیار کنجکاو بوده وخواهان یادگیری مطالب است.
  4. مسیر اکثر دانش آموزان تیزهوش به سمت پیروزی و موفقیت است.
  5. تیزهوشان معمولا عصبانی نیستند و با خشونت با دیگران رفتار نمی کنند.
  6. دانش آموزان تیزهوش معمولا سر کلاس درس بی حوصله اند چون مطالب و مفاهیم برای آنها ساده است.
  7. دانش آموزان تیزهوش دارای ادراک قوی و سرعت بالایی در کسب اطلاعات هستند و مطالب را به خوبی تحلیل و بررسی می کنند.
  8. پر انرژی بودن دانش آموزان تیزهوش یکی از صفاتی است که در زمینه درسی به آنان کمک می کند.

 

چه کسانی تیزهوش نامیده می شوند؟

تیزهوش کیست؟ به چه کسانی تیزهوش می گویند؟ این سوالاتی است که ممکن است برای شما به وجود بیاید. امروزه تعریف های زیادی برای تیزهوشی و تیزهوشان ارائه شده است اما بهترین و کامل ترین تعریف، تعریف "وکسلر" است که می گوید: هوش شامل توانایی های فرد برای تفکر منطقی، اقدام هدفمندانه و برخورد موثر با محیط است. تیزهوشی، یک پارامتر انتزاعی است و نمونه ی عینی و محسوس ندارد. با این تعاریف، اگر حس می کنید که فرزند شما تیزهوش است و می تواند خودش را با اینگونه مدارس وقف دهد، می توانید دانش آموز خود را در مدارس تیزهوشان ثبت نام کنید. در غیر این صورت، تنها کسی که ضرر می کند فرزند شماست، چرا که اگر از پس سختی تحصیل در تیزهوشان بر نیاید، از درس خواندن زده شده و احساس شکست می کند.

 

توصیه ی مشاوران تله مشاور برای تحصیل در مدارس تیزهوشان

الزاما تحصیل در مدارس تیزهوشان خوب نیست و باید به پتانسیل دانش آموزان هم توجه کرد. اجبار برای تحصیل در مدارس تیزهوشان باعث افت تحصیلی شدید دانش آموز می شود که قابل جبران نیست. پس ویژگی های فرزند خود را به خوبی بشناسید و طبق این شناخت، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ویژگی ها و خصوصیات دانش اموزان تیزهوش میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ویژگی ها و خصوصیات دانش آموزان تیزهوش

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ویژگی ها و خصوصیات دانش آموزان تیزهوش , آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , دانش آموزان تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

دانش آموز عزیز ششمی، احتمالا امسال سخت کوشانه به دنبال قبول شدن در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  هستند. و حتما میدانند که برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان چقدر می تواند برای رسیدن به هدف مهم باشد. برنامه ریزی تیزهوشان،  باتوجه به اینکه کلاس ششمی ها باید درس ها و تکالیف مدرسه خود را هم انجام دهند و همچنین بیشتر سوالات آزمون های تیزهوشان از خود کتاب های درسی نیست، سخت است. و شما می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور از بهترین برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان آگاه شوید. و توجه داشته باشید که قبولی در آزمون تیزهوشان  به چندین موضوع ربط دارد مهمترین این موضوعات این است که دانش آموز ششمی، حتما برای خود برنامه ریزی تیزهوشان داشته باشد و با توجه به بهترینمنابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به مطالعه بپردازید

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

چرا باید برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی داشته باشیم؟

مهم تر از همه برای اینکه هم باید به تکالیف مدرسه برسیم و هم برای آزمون تیزهوشان خودمان را آماده کنیم. دیگر اینکه برای دروس مختلف باید به اندازه وقت بگذاریم بارها دیده شده داش آموزانی که ریاضی خود را درآزمون تیزهوشان خیلی خوب زده بودند آز آنجایی که در برنامه ریزی تیزهوشان خود زمان برای درس تعلیمات دینی یا قران یا تفکر و پژوهش نذاشته اند قبول نشده اند. و دیگر اینکه با برنامه ریزی تیزهوشان بیشتر درس می خوانیم به جز آزمون تیزهوشان در مدرسه هم نتایج بهتری می گیریم

 

برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

برای برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم حتما باید به مطالبی که در ادامه برای شما توضیح می دهیم توجه کنید.

اول) اینکه شما مدرسه می روید تکالیف مدرسه را هم انجام باید بدهید به اضافه اینکه تا معلم مطلبی را درس ندهد شما نمی توانید از آن تست بزنید؛ پس برنامه ریزی تیزهوشان را با برنامه مدرسه تان هماهنگ کنید. برای اینکه شما این نوع برنامه ریزی تیزهوشان را بهتر متوجه شوید مثالی می زنیم:

مثلا امروز معلم شما در مدرسه درس علوم را درس می دهد و ریاضی مسئله حل میکند و قرآن درس هفته گذشته را می پرسد. برنامه ریزی تیزهوشان شما هم باید هماهنگ با همین برنامه باشد یعنی اول ریاضی ای که امروز معلم درس داده را بخوانید و بعدبروید سراغ تیزهوشان کارکردن همین بخش کتاب برای قرآن و علوم هم، همین کار را انجام دهید.

دوم) برنامه تیزهوشان همیشه از خواندن خود کتاب های درسی که در همان روز در مدرسه معلم درس داده شروع می شود و سپس سوال تشریحی یعنی تمرینات کتاب حل می شود و بعد تست تیزهوشان می زنیم.

 سوم) در برنامه ریزی تیزهوشان هر روز دانش آموز باید حداقل 15 تست در ریاضی و 15 تست در علوم را با گرفتن زمان حل کند.(در برنامه ریزی تیزهوشان  هر 15 تست 20 دقیقه وقت دارد)

چهارم) در برنامه ریزی تیزهوشان، هر روز تست استعداد تحصیلی کار کنید. (روزی حداقل 10 تست در برنامه ریزی تیزهوشان قرار دهید)

پنجم) همه درس ها و همه کتابهایتان در برنامه ریزی تیزهوشان باید وجود داشته باشند.( ریاضی و علوم، مطالعات و تفکر و پژوهش، هدیه های آسمانی، فارسی و قران)

ششم) در برنامه ریزی تیزهوشان خود در روزهای تعطیل مدرسه، زمانی برای اینکه آزمون های تیزهوشان سال گذشته را شبیه سازی کنید،  بگذارید.( شبیه سازی یعنی اینکه عین آن آزمون تیزهوشان را در همان مدت زمان حل کنید)

هفتم) دربرنامه ریزی تیزهوشان در پاییز دانش آموز وقت بیشتری برای تست ریاضی استفاده می کند چون هرچه سال تحصیلی جلو می رود تکالیف مدرسه بیشتر می شود و وقت شما برای تست زدن کمتر.

هشتم) در برنامه ریزی تیزهوشان برای درس هایی که ضریبشان بیشتر است وقت بیشتری می گذاریم. مثلا برای هدیه های آسمانی و قرآن به همان اندازه ادبیات و علوم وقت می گذاریم چون ضریب همه آنها است.

 

ضرایب دروس در آزمون تیزهوشان

ضریب

نام درس

2

قرآن و هدیه آسمانی

3

ریاضی

2

علوم

1

مطالعات اجتماعی

2

فارسی

1

تفکر و پژوهش

1

استعداد تحصیلی

 

اهمیت برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم برای والدین

 برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم برای بسیاری از والدین بسیار نگران کننده است زیرا:

اکثر والدین برای اینکه دانش آموزشان دوره اول دبیرستانشان را  را در کدام مدرسه و با چه شرایطی می گذراند بسیار مهم است. مشاوران ما هم با شما هم عقیده اند، از آنجا که دانش آموزان در دوره اول دبیرستان در چه مدرسه ای و زیر نظر چه معلمانی تحصیل می کند بسیار مهم می باشد پس تلاش برای پذیرش دانش آموزتان در مدارس تیزهوشان و برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم، یک کار بسیار منطقی است. دومین موضوع اینکه دانش آموزان بیشتر در مدرسه دوست یابی می کنند پس مدرسه خوب احتمال اینکه فرزندتان با دوستان بهتری آشنا شود را بالا می برد اینها دلایلی است که والدین به دنبال برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم باشند.

 

وظایف والدین برای انجام درست برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم

والدین عزیز قبل از هرچیزی در نظر داشته باشد که هیچ کس به اندازه شما نمی تواند کمک برای فرزنداتان باشد در برنامه ریزی تیزهوشان کنار فرزندانتان باشید و دانش آموزتان را به این باور برسانید که او تیزهوش است بدانید یکی از فاکتورهای مهم نتیجه گرفتن دانش آموزان در آزمون تیزهوشان تقویت اعتماد به نفس او است. هنگامی که دانش آموز در حال برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم است در کنارش باشید و او را در نوشتن یک برنامه ریزی تیزهوشان صحیح کمک کنید. به او کمک کنید که برنامه تیزهوشان ششم به هفتمی را که طراحی کرده اجرا کند. در ایجاد عادات صحیح مطالعه او را کمک کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم از جمله سئوالاتی بوده است که مشاوران ما هر روز در باره آزمون مدارس تیزهوشان با آن مواجه هستند و این نشان می دهد که دانش آموزان چقدر به اهمیت نقش برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم پی برده اند. برای بسیاری از دانش آموزان دوره راهنمایی پذیرش در دوره آزمون تیزهوشان و به تبع آن، برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم هم اهمیت زیادی دارد. اکثر این دانش آموزان به دنبال این هستند تا با یک برنامه تیزهوشان نهم به دهم صحیح، راه رسیدن به هدف یعنی قبولی در تیزهوشان برایشان آسان شود. شما دانش آموز عزیز: آیا می دانید که برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم صحیح دارای چه ویژگی هایی است؟ آیا هر برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهمی می تواند نقشه را شما باشد؟ اصلا به نظر شما یک برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خوب باید چه کمکی به شما بکند؟ شما می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور برنامه ریزی مناسبی برای آزمون تیزهوشان داشته باشید و علاوه بر مشاوره تلفنی با مطالعه این مقاله می توانید برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی کنید همچنین از آنجا که برای مطالعه نیاز به منابع آزمون تیزهوشان دارید در مقاله منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم بهترین منابع آزمون تیزهوشان را برای شما قرار داده ایم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

چرا باید برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی داشته باشیم؟

مهم تر از همه برای اینکه هم باید به تکالیف مدرسه برسیم و هم برای آزمون تیزهوشان خودمان را آماده کنیم. دیگر اینکه برای دروس مختلف باید به اندازه وقت بگذاریم بارها دیده شده داش آموزانی که ریاضی خود را درآزمون تیزهوشان خیلی خوب زده بودند آز آنجایی که در برنامه ریزی تیزهوشان خود زمان برای درس تعلیمات دینی یا قران یا تفکر و پژوهش نذاشته اند قبول نشده اند. و دیگر اینکه با برنامه ریزی تیزهوشان بیشتر درس می خوانیم به جز آزمون تیزهوشان در مدرسه هم نتایج بهتری می گیریم 

 

روش صحیح برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم

اول) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، دو وظیفه مهم وجود دارد که دانش آموز نهمی باید هر دو وظیفه را درست انجام دهد. برنامه ریزی برای انجام تکالیف مدرسه و برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم

دوم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم برای اینکه شما بتوانید هر دو وظیفه تان را انجام دهید، باید درس هر روز را همان روز بخوانید.

سوم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم حتما یک زمانی برای پیش خوانی درس های فردا باید گذاشته شود.

چهارم) می دانید که علوم در دوره راهنمایی شامل 4 بخش است؛ شیمی و فیزیک و زیست و زمین شناسی.  این چهار درس را در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم به طور جداگانه مورد مطالعه قرار دهید.

پنجم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، مطالعه درس ریاضی اهمیت زیادی دارد و روزانه حل کردن حداقل 15 تست ریاضی را در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خود بگذارید.

ششم) رعایت تعادل در مطالعه از اصولی است که حتما باید در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم رعایت شود. به هر درس با توجه به ضریب آن اهمیت بدهید.

هفتم) از آنجا که در آزمون تیزهوشان درسی به نام استعداد تحصیلی وجود دارد در برنامه ریزی تیزهوشان خود هر روز تعدادی تست استعداد تحصیلی حل کنید.

هشتم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خود حتما زمانی را برای تمرین سرعت تست زنی خود قرار دهید.

 

نمونه برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم      

فرض کنید سپهر می خواهد برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم را انجام دهد. بر اساس اصولی که گفتیم او اول برنامه ریزی تیزهوشان خود را سه قسمت می کند یعنی در هر روز سه دسته کار انجام میدهد: خواندن درس های همان روز مدرسه، مطالعه و حل تست تیزهوشان با استفاده از کتاب های کمک آموزشی، پیش خوانی درس های فردا.

سپهر در روزهای شنبه طبق برنامه درسی مدرسه ریاضی و علوم و قرآن دارد. او در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خود، اول مطالعه درس ریاضی ای که امروز تدریس شده را می گذارد و سپس مسئله تشریحی ای که در کتاب درسی وجود دارد را حل می کند و بعد به سراغ کتاب کمک آموزشی ریاضی خود می رود و تست های این درس را کار می کند برای علوم و قرآن هم به همین ترتیب عمل می کند. و نهایتا در برنامه درسی خود دو قسمت دیگر هم می گذارد حل تعدادی تست استعداد تحصیلی و سپس پیش خوانی درس های فردا. 

 

اهمیت برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم برای والدین

 برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم برای بسیاری از والدین بسیار نگران کننده است زیرا:

برای اکثر والدین اینکه دانش آموزشان چهار سال دوره دبیرستان را در کدام مدرسه و با چه شرایطی می گذراند بسیار مهم است. مشاوران ما هم با شما هم عقیده اند، از آنجا که دانش آموزان در دوره دبیرستان در حال گذر از دوره پرچالش نوجوانی و بلوغ هستند ، اینکه دانش آموز در چه مدرسه ای و زیر نظر چه معلمانی تحصیل می کند بسیار مهم می تواند باشد پس تلاش برای پذیرش دانش آموزتان در مدارس تیزهوشان و برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، یک کار بسیار منطقی است. دومین موضوع اینکه دانش آموزان بیشتر در مدرسه دوست یابی می کنند پس مدرسه خوب احتمال اینکه فرزندتان با دوستان بهتری آشنا شود را بالا می برد. سومین موضوع اینکه دانش آموز پس از گذراندن این چهار سال تحصیلی دوره دبیرستان با عبور از کنکور تکلیف آینده شغلی خود را مشخص میکند؛ همه اینها دلایلی است که والدین به دنبال برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم باشند.

 

وظایف والدین برای انجام درست برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم

والدین عزیز قبل از هرچیزی در نظر داشته باشد که هیچ کس به اندازه شما نمی تواند کمک برای فرزنداتان باشد در برنامه ریزی تیزهوشان کنار فرزندانتان باشید و دانش آموزتان را به این باور برسانید که او تیزهوش است بدانید یکی از فاکتورهای مهم نتیجه گرفتن دانش آموزان در آزمون تیزهوشان تقویت اعتماد به نفس او است. هنگامی که دانش آموز در حال برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم است در کنارش باشید و او را در نوشتن یک برنامه ریزی تیزهوشان صحیح کمک کنید. به او کمک کنید که برنامه تیزهوشان نهم به دهمی را که طراحی کرده اجرا کند. در ایجاد عادات صحیح مطالعه او را کمک کنید.

 

منبع: برنامه ریزی ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ازمون مدارس تیزهوشان , برنامه ریزی ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 یکی از مهم ترین عوامل پیروزی در آزمون تیزهوشان است که انگیزه و تلاش بدون داشتن برنامه ریزی بیهوده کاری است و باید برای قبولی در آزمون تیزهوشان با برنامه ریزی مناسب و داشتن رویکردی درست به آزمون تیزهوشان، سعی کنید در ازمون تیز هوشان قبول شوید ، اما توجه کنید که از 500 هزار نفری که در آزمون تیز هوشان شرکت می کنند فقط 20 هزار نفر وارد مدارس تیزهوشان می شوند. با وجود این شرایط، والدین باید درک کنند که شانس قبولی در این آزمون پایین است و برای قبولی باید برنامه ریزی مناسبی را در اختیار فرزند خود قرار دهند. که می توانند برای مشاوره اختصاصی با شرایط فرزندتان با مشاورین تله تماس بگیرید و از تجربه مشاورین ما در امر برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان بهره ببرید. توجه کنید که ما علاوه بر مشاوره تلفنی در دو مقاله جداگانه با نام هایبرنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتمو برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت جداگانه به برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پرداخته ایم و در ادامه ی این مقاله قصد داریم که نحوه کلی برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 98-97 را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان 97-98 از همین حالا !!

توصیه اول ما به شما این است که با توجه به تفاوت های داوطلبان این آزمون به مشاورین ما تماس گرفته و برنامه ریزی مخصوص به خودتان را داشته باشید اما جدا از برنامه ریزی اختصاصی، برای شما در مقالات جداگانه ای که درباره برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت جداگانه مفصل توضیحات لازم را داده ایم و شما می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه خود، خود را برای آزمون تیزهوشان بهتر آماده کنید.

 

تکنیک های مطالعه برای آزمون تیزهوشان 97-98

با توجه زمان باقی مانده تا آزمون تیزهوشان 97-98 تکنیک های مطالعه می توانند کمک زیادی به شما بکند. توصیه می کنیم که سعی کنید بر اساس حرف رابرت کیوساکی عمل کنید و سعی کنید برای مطالعه ابتدا به سراغ درس هایی بروید که سخت تر از همه هستند و ضریب بالایی دارند و سپس به سراغ مطالعه دروس دیگر بروید. سعی کنید قبل از مطالعه هر درس به مطالعه کلی بپردازید و سپس به صورت دقیق آن را مطالعه کنید و سعی کنید بین این دو شیوه مطالعه که یکی به صورت جامه و کلی و آن یکی دقیق و با تکیه بر روی مطالعه جزئیات است 1 روز فاصله بیندازید تا مغز بهتر مطالب را به حافظه بسپارد.

 

توصیه ای به والدین برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98

همان طور که میدانید، با توجه به حواس پرتی هایی که ممکن است برای فرزندان شما به وجود آید، از مطالعه برای آزمون تیز هوشان غفلت می کنند و به بازی با کنسول های بازی ، تبلت و یا موبایلشان می افتند. پیشنهاد ما این است که خانواده ها به هیچ عنوان سعی نکنند فرزند خود را مجبور به مطالعه کنند، در عوض سعی کنید با تشویق دانش آموز، سعی در جذب فرزندتان به مطالعه برای آزمون تیزهوشان کنید. در آخر هم اگر فرزندتان در آزمون تیز هوشان قبول نشود دنیا به آخر نرسیده است و باز هم می تواند برای موفقیت در عرصه های دیگر تلاش کند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 منبع : برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98 , برنامه ریزی آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

هر ساله مدارس تیزهوشان برای گزینش بهترین دانش آموزان، آزمون ورودی برگزار می کند و دانش آموزان زیادی از سراسر ایران برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان با هم به رقابت می پردازند خانواده و خود داوطلبان آزمون تیزهوشان باید توجه کنند که هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان، گزینش بهترین دانش آموزان برای تحصیل بهتر در مدارس تیزهوشان می باشد و آزمون تیزهوشان تنها برای پایه های ششم و نهم و به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. برتری ویژگی های مدارس تیزهوشاننسبت به مدارس دیگر باعث جذب دانش آموزان و خانواده ها برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان شده است و دانش آموزانان برای ورود به مدارس تیزهوشان حتما باید در آزمون تیزهوشان شرکت کرده و و در این آزمون قبول شوند. شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا می توان بدون شرکت در آزمون تیزهوشان وارد مدارس تیزهوشان شد؟ در جواب باید گفت که تنها راه ورود به مدارس تیزهوشان بدون شرکت در آزمون، این است که در مدارس تیزهوشان مشغول به تحصیل باشید و در غیر این صورت باید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید. مدارس تیزهوشان همانطور که از اسمش پیداست برای دانش آموزان تیزهوش ساخته شده است اما به این معنی نیست که کسانی که در آزمون مدارس تیزهوشان قبول نشده اند از ضریب هوشی پاییین تری به نسبت کسانی که در این آزمون قبول شده اند برخوردار هستند و عاملی که باعث شده بعضی در آزمون مدارس تیزهوشان قبول شوند این است که  آنها با داشتن برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان و استفاده از راهنمایی های مشاور تحصیلی خوب توانسته اند در آزمون تیزهوشان قبول شوند بنابر این قبول نشدن در آزمون تیزهوشان دلیل بر ضریب هوشی پایین کسی نیست و دلیل قبول نشدن بعضی در آزمون تیزهوشان نداشتن راهکار مناسبی جهت آماده سازی خود برای آزمون تیزهوشان است. پیشنهاد تله مشاور به شما این است علاوه بر مشاوره تحصیلی تلفنی مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید و شانس قبولی خود را در آزمون تیزهوشان بالا ببرید و خانواده های داوطلبان آزمون تیزهوشان هم می توانند با مطالعه مقاله توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان شانس قبولی فرزند خود را بسیار بالاتر ببرند. آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان هم باعث می شود که داوطلب آزمون تیزهوشان با نحوه طراحی سوالات آشنا شود و بداند که سوالات آزمون تیزهوشان بیش تر از چه قسمت هایی طرح می شود و با توجه به اهمیت مطالب برنامه ریزی مناسبی جهت قبولی در آزمون تیزهوشان داشته باشید همچنین می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی بهتری برای تیزهوشان داشته باشید. در ادامه این مقاله، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم را به صورت مختصر برای شما توضیح دهیم.  

 

 

 

آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم برای داوطلبان پایه ششم دبستان که قصد دارند در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند برگزار می شود و داوطلبان  آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم باید به این نکته توجه کنند که در صورت قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 و داشتن نمرات مناسب در این مدارس می توانند بدون شرکت در ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. شروعثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از اواخر بهمن ماه شروع می شود و به احتمال زیاد تا اوایل اسفند ادامه دارد. داوطلبان آزمون تیزهوشان توجه کنند که برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشتن نمرات مناسب در سال های تحصیلی قبلی لازم است و برای اطلاع دقیق، از این شرایط می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید، همچنین  برای آگاهی کامل از تمامی عوامل مربوط به آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 از جمله شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج، مقاله اختصاصیآزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبان پایه نهم که قرار است در پایه دهم  در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند برگزار می شود داوطلبان  آزمون تیزهوشان نهم به دهمشاید در سال های قبل درگیر آزمون تیزهوشان بوده باشند و در آزمون تیزهوشان قبول نشده باشند و همین دلیل بر نا امیدی این داوطلبان به قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشد. اما جای نگرانی نیست این عده از داوطلبان همان طور که در مقدمه توضیح دادیم راهکار مناسبی برای قبولی آزمون تیزهوشان نداشته اند اما می توانند با تلاش و داشتن برنامه ریزی خوب توسط مشاورین مجرب در ازمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 قبول شوند. ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از اواخر بهمن ماه شروع و تا اوایل اسفند ادامه دارد. برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هم مانند  باید نمرات مناسبی در سال تحصیلی گذشته کسب کرده باشید که برای اطلاع کامل از این شرایط می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. برای اطلاع از همه عوامل مربوط به آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 مانند شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج، می توانید مقاله اختصاصیآزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره و راهنمایی در خصوص آزمون مدارس تیزهوشان از تیم تله مشاور کمک بگیرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

منبع:  آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان همانطور که در مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 هم گفتیم، به صورت جداگانه پرداخت می شود. تمامی داوطلبان آزمون تیزهوشان باید بعد از ثبت نام اولیه و وارد کردن اطلاعات و اولویت های خود، مجددا به سامانه پرداخت هزینه رفته و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان خود را پرداخت کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم زمان، نحوه و تعرفه هرینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را برای شما ارائه کنیم. برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 هم می توانید کلیک کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از پرداخت هزینه ثیت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان پرداخت هزینه ی ثبت نام تیزهوشان 97-98

بر اساس آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش کشور، تمامی متقاضیان آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام خود در فروردین ماه به سامانه پرداخت هزینه ثبت نام مراجعه کنند. داوطلبان دقت کنند کسانی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده باشند می توانند به سامانه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان وارد شوند. مهلت پرداخت هزینه ثبت نام هم تا آخر فروردین ماه می باشد. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان هم می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. جهت سهولت در اطلاع از اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

همانطور که می دانید، نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت اینترنتی است و برای اطلاع کامل از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید همچنین برای پرداخت هزینه ثبت نام باید وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان شوید. به این صورت که به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی داوطلب به عنوان نام کاربری و سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه پرداخت شوید. توجه داشته باشید که سریال شناسنامه برای داوطلبانی رمز عبور محسوب می شود که در مرحله ثبت نام، رمز عبور هنگام خود را تغییر داده باشند. در غیر این صورت رمز عبور شما، رمز عبور هنگام است. با وارد شدن به سامانه، زیر ستون وضعیت پرداخت را کلیک کرده و با استفاده از رمز دوم کارت خود از درگاه اینترنتی هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را پرداخت کنید.

 

تعرفه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

آزمون تیزهوشان 97-98 در دو پایه ششم و نهم برگزار می شود و طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان استعداد های درخشان ( تیزهوشان) آموزش و پرورش، تعرفه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر دو پایه یکسان می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان می بایست هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان به مبلغ 16500 تومان را پرداخت کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همانطور که در مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 گفته بودیم، به صورت چهارگزینه ای بوده و هرساله برای انتخاب بهترین دانش آموزان جهت تحصیل در مدارس تیزهوشان برگزار می شود توجه کنید که برای ورود به مدارس تیزهوشان حتما باید نمره قبولی را کسب کنید و در صورتی که قصد دارید درصد قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 خود را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم که مقاله های راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتمرا مطالعه کنید، که نقش  بسزایی در مطالعه و افزایش شانس قبولی برای آزمون تیزهوشان 97-98 دارد و نکته دیگری که برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید بگویم این است که همانطور که می دانید والدین نقش زیادی در قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارند. به همین دلیل، مقاله توصیه هایی به والدین برای آزمون تیزهوشان را به صورت اختصاصی برای والدین قرار دادیم. تا به فرزندشان در قبول در آزمون تیزهوشان کمک کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 مطابق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ذکر شده به این صورت است که در ابتدا داشتن تابعیت ایرانی الزامی می باشد. اتباع غیر ایرانی هم با برخورداری از شرایط خاص می توانند اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کنند. در درجه دوم، نمرات ترم دوم باید به حد نصاب برسد. توجه کنید که تمامی شرایط ذکر شده برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 الزامی است. و همچنین جهت آگاهی بیشتر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پیشنهاد می شود که مقاله شرایط آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم97-98

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا از اواخر بهمن ماه 96 آغاز شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه می یابد. ولی به علت زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مدت ثبت نام ممکن است چند روزی تمدید شود. در مرحله اول، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق لیست مدارس تیزهوشان هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب از بین مدارس تیزهوشان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع سوالات استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به طور کامل از کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی طرح می شود اما به این معنا نیست که جواب تمامی سوالات را می توان در کتاب های درسی پیدا کرد. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد. ولی سوالات استعداد تحلیلی ازکتاب های درسی طراحی نشده است و به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق و کامل با منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله منابع و سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه خواهد بود و داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توانند با مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان اطلاع پیدا کنند. و داوطلبان حتما باید تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 الزامی است. احتمالا در اوایل تیر ماه، از طریق سایت ثبت نام، نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-8 اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از زمان و نحوه اعلام اطلاع پیدا کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

در این مقاله سعی داریم شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را برای داوطلبان و خانواده داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شرح دهیم. همانطور که می دانید هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان، ارزیابی و گزینش دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است. برای اطلاع بیشتر از آزمون تیزهوشان می توانید مقاله آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنید. این آزمون برای دو پایه ششم و نهم برگزار می شود. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم دارای شرایطی است که داوطلبان آزمون تیزهوشان  با آگاهی از این شرایط می توانید اقدام به ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که رعایت این شرایط برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. در ادامه قصد داریم شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را برای شما ارائه کنیم همچنین  برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98  کلیک کنید و برای دسترسی سریع تر به اخبار مدارس تیزهوشان می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 

مشخص است که اولین شرط برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داشتن تبعیت ایرانی است. توجه کنید که اتباع خارجی هم می توانند تحت شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام و در آن شرکت کنند. یکی دیگر از این شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ، این است که دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان  باید در حال تحصیل در پایه نهم باشد. و برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98، باید معدل سال هشتم داوطلبان تیزهوشان بالای  19 باشد. دقت کنید داوطلبانی که تمامی این شرایط را داشته باشند می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام کرده و در آن شرکت کنند و در غیر این صورت ثبت نام آنها تایید نمی شود و نمی توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شرکت کنند. 

 

آیا می توان بدون قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم وارد مدارس تیزهوشان شد؟

شاید برای اکثر والدین و دانش آموزان این سوال به وجود بیاید که آیا می توان بدون قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان وارد مدارس تیزهوشان شد؟ داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم نمی توانند بدون شرکت در آزمون تیزهوشان و قبولی در این آزمون وارد مدارس تیزهوشان شوند و  تنها دانش آموزانی که سال های هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده و معدل هر دو سال آنها بالای 17 باشد، می توانند بدون آزمون در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند.

 

منبع: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم , زمون مدارس تیزهوشان 97-98شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای کشف دانش آموزان با استعداد ایرانی و تحصیل بهتر این دانش آموزان تیزهوش جهت ورود به مدارس تیزهوشان، استعداد درخشان و یا سمپاد برگزار می شود و دانش آموزانی که قصد دارند در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند  حتما باید در آزمون مدارس تیزهوشان 97 - 98 شرکت کرده و در این آزمون قبول شوند. توجه کنید که آزمون مدارس تیزهوشان تنها در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهمبرای ورود دانش آموزان برای دوره اول و دوره دوم دبیرستان به صورت هماهنگ کشوری در کلیه شهر های ایران برگزار می شود. و داوطلبانی که بتوانند در آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ششم به هفتم قبول شوند می توانند با داشتن نمرات  خوب در سال های تحصیلی در مدارس تیزهوشان بدون آزمون وارد این مدارس شوند تیم تله مشاور پیشنهاد می کند برای افزایش شانس قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان را که به صورت اختصاصی برای شما قرار دادیم مطالعه کنید. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به این نکته توجه کنند که برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیاز به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان دارند که علاوه بر مطالعه مقاله های مربوط  به برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند برای راهنمایی در خصوص آزمون تیز هوشان از تیم تله مشاور کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم که به صورت مختصر به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 بپردازیم و بعد از بررسی آزمون مدارس تیزهوشان در این دو پایه،  شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، منابع سوالات ، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 را به طور کلی برای شما ارائه می کنیم.

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به احتمال زیاد از بهمن ماه شروع شده و تا اواسط اسفند ماه ادامه دارد و طبق روال هر ساله ممکن است مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم چند روزی تمدید خواهد شد. برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم باید به سامانه Azmoon.medu.ir  مراجعه کرده و ثبت نام کنند. برای اینکه در این زمینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 را مطالعه کنید. و برای اینکه خود را برای آزمون مدارس تیزهوشان آماده کنید، توصیه می کنیم که از تمامی نکات لازم مانند منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای آزمون تیزهوشان ششم هفتم 97-98 با خبر شوید و علاوه بر منابع شما می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به خوبی برای قبولی در آزمون تیزهوشان برنامه ریزی کنید.

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 هم  به احتمال زیاد از بهمن ماه شروع شده تا اسفند ماه ادامه می یابد. داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید در مرحله اول در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند که برای ثبت نام و نکات مربوط به آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 می توانند مقاله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنند. داوطلبان برای اینکه بتوانند در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم  به موفقیت برسند توصیه می کنیم علاوه بر استفاده از منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم، مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم هم مطالعه کنید تا بتوانید در آزمون تیزهوشان موفق شوید.

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97–98

همانطور که می دانید ، شرط اول برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 داشتن تابعیت ایرانی است. شرط دوم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم با آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم متفاوت است. شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 را در مقاله ای جداگانه به صورت کامل توضیح دادیم. می توانید با مشاهده مقاله شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98، از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان مربوط به پایه خود اطلاع پیدا کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97–98

ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 از اواخر بهمن ماه شروع شده و در اوایل اسفند به اتمام می رسد، همچنین ممکن است بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، مهلت ثبت نام چند روزی تمدید شود. داوطبان آزمون مدارس تیزهوشان برای ثبت نام باید وارد به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان شده و با وارد کردن اطالاعات فردی در آزمون مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند. پیشنهاد می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام پایه مربوط به خود مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

آن بخش از سوالات آزمون مدارس تیزهوشان که مربوط به سوالات استعداد تحصیلی است از کتاب درسی طرح شده است ولی سوالات مربوط به استعداد تحصیلی منبع مشخصی ندارد و به شکل غیر کلامی مطرح شده است. برای آگاهی کامل از منابع و سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 می توانید مقاله منابع و سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید.  

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه می باشد. که می توانید با مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 از جزئیات برگزاری آزمون تیزهوشان با خبر شوید. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هم حدود 2 الی 3 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود. متقاضیان آزمون مدارس تیزهوشان دقت داشته باشند که اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود. که ما در مقاله اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98مراحل مشاهده نتایج را به طور کامل توضیح داده ایم که می توانید مطالعه کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 منبع: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تبه مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 همانطور که در مقالهآزمون تیزهوشان گفتیم  برای گزینش بهترین دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است، که به نسبت مدارس دیگر از امکانات تحصیلی بهتری برخوردار است و دانش آموزانی که می خواهند برای تحصیل در مدارس تیزهوشان در آزمون تیزهوشان به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. همانطور که می دانید برای ورود به مدارس تیزهوشان باید نمره قبولی کسب کنید. و در صورتی که می خواهید درصد قبولی خود را در  آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 افزایش دهید پیشنهاد می کنیم که مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. همچنین داشتن برنامه ریزی برای قبولی دارای اهمیت بالایی است که می توانید در برنامه ریزی برای مطالعه خود برای آزمون تیزهوشان از مشاورین تله مشاور کمک بگیرید و همچنین با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم شانس قبولی خود در آزمون تیزهوشان نهم به دهم افزایش دهید و همانطور که می دانید والدین نقش موثری در قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دارند. به همین دلیل، مقاله توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان را به صورت اختصاصی برای والدین قرار دادیم که می توانند با مطالعه آن کمک حال فرزندان خود در موفقیت در آزمون تیزهوشان باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 طبق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان گفته شده به این شکل است که در درجه اول داشتن تابعیت ایرانی الزامی می باشد. اتباع غیر ایرانی هم تحت شرایط خاصی می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ثبت نام کنند. در درجه دوم،  و داشتن نمرات قبلی مناسب است که  جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم پیشنهاد می شود که مقاله شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از اواخر بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد و به علت تعداد زیاد شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان نهم به دهم، ممکن است مدت ثبت نام به مدت چند روز نیز تمدید شود. در ابتدا، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که مطابق لیست مدارس تیزهوشان آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب از بین مدارس تیزهوشان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای این که سریع تر به اخبار آزمون تیزهوشان دستیابی کنید. در صورت اطلاع رسانی دقیق تر هم می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان نهم به دهم 97-98

منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به طور کامل از کتاب های درسی پایه نهم مطرح می شود اما به این معنا نیست که می توانید جواب تمامی سوالات را در کتاب های درسی پیدا کنید. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد ولی سوالات استعداد تحلیلی از کتاب های درسی طراحی نشده است و به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. توجه داشته باشید که هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق و کامل با منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله منابع و سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم به احتمال زیاد مانند سال های پیش در اردیبهشت ماه خواهد بود و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری می توانید مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان  مراجعه و از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند. دقت کنید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 الزامی است. معمولا، طبق روال هر ساله در اوایل تیر ماه، از طریق سایت سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 اعلام می شود. که می توانی با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از زمان و نحوه مشاهده نتایج اطلاع پیدا کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

همان طور که در مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 گفتیم، آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود. دقت کنید که هدف از برگزاری و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان جهت دست یابی به امکانات تحصیلی بهتر به نسبت تحصیل در مدارس دیگر است و هر دانش آموز دو بار فرصت دارد تا با قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بتواند در مدارس تیزهوشان تحصیل کند. تیم تله مشاوربه دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم توصیه می کند که مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کند تا بتوانید با قبولی در آزمون تیزهوشان در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند و همچنین برای خانواده هایی که فرزندانش می خواهند در آزمون مدارس تیزهوشان 97 شرکت کنند هم مقاله ای به نام توصیه هایی به والدین برای آزمون تیزهوشان به صورت اختصاصی قرار دادیم. در ادامه این مقاله، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را به صورت مختصر برای شما ارائه کردیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان طبق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 ذکر شده به این صورت است: در درجه اول داشتن تابعیت ایرانی الزامی است. اما اتباع غیر ایرانی می توانند تحت شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. در درجه دوم، نمرات ترم دوم دانش آموز پایه پنجم در همه دروس خیلی خوب یا حداکثر یکی از دروس خوب و باقی دروس خیلی خوب باشد. . تمامی این شرایط برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به احتمال زیاد از اواخر بهمن ماه شروع شده  تا اوایل اسفند ماه مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 ادامه می یابد. بعد از اتمام مهلت ثبت نام ببه علت زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مدت ثبت نام چند روزی نیز تمدید خواهد شد. در مرحله اول، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق این لیست هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع سوالات استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کاملا از کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی طراحی می شود. البته به این معنا نیست که جواب تمام سوالات را بشود در کتاب های درسی پیدا کرد. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد. ولی سوالات استعداد تحلیلی ازکتاب های درسی طراحی نشده است. سوالات استعداد تحلیلی به بیان غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق با برنامه ریزی، منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله های منابع و سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در اردیبهشت ماه خواهد بود. دانش آموزان پایه ششم حتما تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کنند و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در اوایل تیر ماه، اعلام می شود. توجه داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های زمان برگزار آزمون تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

رفع مشکل در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

اگر در فرایند ثبت نام در آژمون مدارس تیزهوشان به مشکلی برخوردید می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تماس بگیرید.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله برای شناسایی بهترین دانش آزموزان در دو پایه ششم و نهم برگزار می شود که هر دانش آموز  دو بار فرصت دارد تا با قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بتواند در مدارس تیزهوشان تحصیل کند. توجه کنید که هدف از برگزاری و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان جهت دست یابی به امکانات تحصیلی بهتر به نسبت تحصیل در مدارس دیگر است.  پیشنهاد می شود که برای افزایش شانس قبولی خود در آزمون مدارس تیزهوشان 97-98، مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. خانواده های دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان هم می توانند مقاله توصیه هایی به والدین برای آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه کنند تا بتوانند به فرزندشان برای قبولی در آزمون تیزهوشان کمک کنند. در ادامه این مقاله، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97 را به صورت مختصر برای شما ارائه کردیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

شرط اول برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داشتن تابعیت ایرانی است اما اتباع غیر ایرانی هم می توانند با شرایطی خاص در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. شرط دوم برای ثبت نام، داشتن معدل بالای 19 در پایه هشتم  می باشد. توجه داشته باشید که معدل سالانه پایه هشتم ملاک است و معدل کل شما باید در پایه هشتم بالای 19 باشد. تمامی این شرایط برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98  الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 از اواخر بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد. پیش بینی می شود طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به مدت چند روز تمدید شود. دانش آموزان در مرحله اول باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام در  آزمون مدارس نهم به دهم 97-98 کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق این لیست هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

همانطور که می دانید، آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از دو بخش استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی تشکیل می شود. اصلی ترین منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98، کتاب درسی می باشد اما سوالات استعداد تحلیلی از کتاب درسی طراحی نمی گردد. و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم  استعداد تحلیلی به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است، پس در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 در صورتی به یک تست پاسخ دهید که اطمینان صد در صدی به صحیح بودن پاسخ خود دارید. برای آشنایی بیشتر با منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم توصیه می کنیم که مقاله منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم و برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در اردیبهشت ماه خواهد بود. داوطلبان آزمون تیزهوشان حتما تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سایت سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کنند و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. معمولا در اوایل تیر ماه، از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ، نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعلام می شود که می توانید با مراجعه به همین سامانه نتایج آزمون تیزهوشان خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های زمان برگزار آزمون تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

رفع مشکل در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

اگر در فرایند ثبت نام در آژمون مدارس تیزهوشان به مشکلی برخوردید می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تماس بگیرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

امروزه بسیاری از دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم تلاش می کنند و خانواده ها به دلیل برتری مدارس تیزهوشان نسبت به مدارس دیگر مایلند که فرزندان خود در این مدارس تحصیل کنند. هر ساله دیده می شود که عده ای از دانش آموزان به هر دلیلی نمی توانند در این آزمون موفق شوند. سوال اینجاست که راه چاره چیست؟ دلیل عدم قبولی به هوش دانش آموز ربط داشته یا مربوط به روش درس خواندن است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید توجه داشت که برای قبولی در آزمون تیزهوشان راه حل های ساده ای وجود دارد که تنها با رعایت صحیح آنها می توان در این آزمون به نتیجه خوبی رسید. توجه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید مقاله آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. در ادامه می خواهیم راهکارهایی را به شما ارائه کنیم که می تواند به شما برای قبولی در آزمون تیزهوشان کمک کند. با ما در این مطلب همراه باشید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از راهکارهایی برای قبولی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منابع آزمون تیزهوشان

داوطلبان آزمون تیزهوشان با استفاده از منابع آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند برای آزمون تیزهوشان آماده شوند و از آنجا که داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان در انتخاب هر یک از کتاب های کمک آموزش در بین صد ها کتابی که برای مطالعه آزمون تیزهوشان نوشته شده کمک می کند و با مطالعه مقاله منابع آزمون تیزهوشان می توانید از بهترین کتاب های کمک درسی برای آزمون تیزهوشان مطلع شوید.

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان

برنامه ریزی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در آزمون مدارس تیزهوشان است و داوطلبانی که با برنامه ریزی مناسب به مطالعه و تمرین برای قبولی در آزمون تیزهوشان پرداخته اند نتیجه بهتری به نسبت سایر داوطلبان آزمون تیزهوشان گرفته اند. داشتن برنامه کمک زیادی به خود داوطلب می کند به این صورت که داشتن یک برنامه ریزی درست، شمارا از سردرگمی خلاص می کند و به درس خواندن شما جهت می دهد. برنامه ریزی باعث می شود که در یک مسیر درست درس بخوانید و خسته نشوید. در برنامه ریزی خود ساعت هایی را برای درس خواندن و استراحت خود مشخص کنید. تا بهترین نتیجه را از مطالعه برای آزمون تیزهوشان ببرید. با توجه به اهمیت برنامه ریزی توصیه می کنیم که با تماس با مشاورین ما جهت برنامه ریزی صحیح برای به همین دلیل ما در مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت کامل به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان پرداخته ایم.

نکات کلی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

درس ریاضی را به خوبی یاد بگیرید. این درس یکی از درس های مهم برای دانش محسوب می شود. ضریب 3 این درس باعث اهمیت این درس در آزمون تیزهوشان شده است. برای یادگیری این درس نیاز به گوش دادن سر کلاس درس دارید. سعی کنید در کلاس بر روی درس تمرکز داشته باشید و مطالب را به خوبی یاد بگیرید. سوال هایی که در این درس برایتان به وجود می آید را از معلم خود بپرسید. تکرار و تمرین در درس ریاضی در یادگیری این درس بسیار موثر است.

استفاده از کتاب کمک درسی برای جمع بندی تیزهوشان به شما کمک می کند. معمولا از کتاب های کمک درسی برای تست زنی و آشنایی با مفاهیم پیچیده درسی کمک می گیرند. توجه داشته باشید که کتاب درسی منبع اصلی شما برای درس خواندن است ولی کتاب های کمک درسی در کنار کتاب درسی می تواند مکمل خوبی باشند.

شاید برای اکثر دانش آموزان سوال باشد که چگونه می توانیم میزان پیشرفت خود را محک بزنیم؟ پیشنهاد ما این است که برای آمادگی بیشتر برای آزمون تیزهوشان، می توانید در آزمون های آزمایشی شرکت کرده و نقاط ضعف و قدرت خود را بسنجید. با این کار متوجه می شوید که باید بر روی چه بخشی از آزمون وقت بیش تری گذاشته و به چه بخشی وقت کم تری اختصاص دهید.

یک دانش آموز موفق، همیشه با تعادل درس می خواند. تعادل از این جهت که تمامی مباحث برایش اهمیت داشته و مبحثی را حذف نمی کنند. به همان اندازه ای که خود را در حل سوالات تشریحی تقویت می کند، به حل سوالات تستی هم می پردازد.

این نکته را در نظر داشته باشید که هر دانش آموزی روش درس خواندن مختص به خودش را دارد. ممکن است دانش آموزی با صدای بلند درس بخواند و یا دانش آموزی برای خود خلاصه نویسی می کند. نمی توان گفت که اگر این دانش آموز از این روش درس خواندن استفاده کرده و موفق شده حتما من هم با استفاده از همان روش می توانم موفق شوم. باید روش خود را پیدا کرده و بر اساس آن درس بخوانید.

در آخر هم باید گفت که اعتماد به نفس و خود باوری خود را بالا ببرید و برای درس خواندن پشتکار داشته باشید. در این مسیر تلاش کرده و با اشتیاق درس بخوانید. امیدواریم که با به کارگیری راهکارهای گفته شده، به نتیجه مطلوب خود رسیده و در آزمون تیزهوشان قبول شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از راهکارهایی برای آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , مشاوره آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 برای دو پایه ششم و نهم برگزار می شود. و داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 باید قبل از  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم همانند تمامی آزمون های دیگر، از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار است. تمامی داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 باید از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاع داشته باشند و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98 کنند. توجه کنید رعایت این شرایط برای ثبت نام آزمون تیزهوشان کاملا الزامی می باشد. در ادامه شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را خدمت شما دوستان عزیز ارائه می کنیم. همچنین، می توانید برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98  کلیک کنید و برای دسترسی سریع تر به اخبار مدارس تیزهوشان می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم باید در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل باشند. باید برای تمامی درس های سال پنجم نمره خوبی کسب کرده باشند و حتی اگر در یکی از درس ها ی سال پنجم، نمره بالایی کسب کرده باشند هم می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. داشتن تبعیت ایرانی از دیگر شرط های لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان است. داوطلبانی که تبعیت ایرانی ندارند هم با استفاده از شرایط خاصی که وجود دارد می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. ثبت نام اتباع ایرانی تابع بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می باشد. مراحل ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی بوده و مسئولیت صحت مشخصات در فرم ثبت نام نیز به عهده داوطلب است. چنانچه بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام کنید، در صورت شرکت یا حتی قبولی در آزمون ، قبولی داوطلب لغو و باطل خواهد بود.

 

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

در این بخش، مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان را ارائه می کنیم:

  1. بارگزاری فایل عکس دانش آموز جهت صدور کارت ورود به جلسه
  2. تکمیل فرم تقاضا برای ثبت نام به صورت اینترنتی

 

شرایط ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان 97-98

شاید برای اکثر دانش آموزان و خانواده ها این سوال پیش بیاید که آیا می توان بدون آزمون وارد مدارس تیزهوشان شد؟ در جواب این سوال باید گفت که این امکان تنها برای دانش آموزان دوره دوم است و آن دسته از دانش آموزانی که سال های هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان سپری کرده و معدل هر دو سالشان بالای 17 بوده باشد. می توانند بدون آزمون در مدارس تیزهوشان اقدام به ثبت نام در مدارس تیزهوشان کنند و به تحصیل در این مدارس بپردازند. بنابر این شما داوطلبان  آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 تنها می توانید برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 تلاش کنید و در صورت قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 و داشتن شرایط لازم از آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم معاف شوید.

 

برای مشاوره جهت انتخاب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاور تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از آن جهت اهمیت دارد که تنها راه ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان، شرکت در آزمون تیزهوشان است و برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ، علاوه بر داشتن برنامه ریزی صحیح برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و تلاش دانش آموزان، آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 نیز بسیار موثر است. توجه کنید که اصلی ترین منبع برای آزمون تیزهوشان، کتاب درسی است و بیش تر سوالات آزمون تیزهوشان از محتوای کتاب درسی طرح می شود، اما برخی از سوالات آزمون تیزهوشان، نمونه ی مشابهی در کتاب درسی ندارند. اینجا است که دانش آموزان برای تسلط بیش تر، نیاز به کتاب های کمک درسی پیدا می کنند. در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98، حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از کتاب های ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی ( تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)، زبان و ادبیات فارسی و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام های آسمان) به شیوه ی چهارگزینه ای طرح می شود. در این مقاله قصد داریم  به بررسی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای مطالعه بهتر، بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ریاضی

همانطور که در مقاله تحلیل آزمون تیزهوشان نهم به دهم گفتیم، درس ریاضی اهمیت زیادی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دارد و برای مطالعه درس ریاضی، کتاب درسی را پیشنهاد می کنیم اما در صورت اینکه بخواهید مطالعه ی بیش تر و گسترده تری انجام دهید و روی کتاب تسلط بیش تری داشته باشید، کتاب ریاضیات اندیشمند پایه نهم به دهم گزینه مناسبی است. دلیل پیشنهاد این کتاب برای مطالعه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98  پاسخ های تشریحی منحصر به فرد آن است که در کتاب های کمک درسی دیگر به این شکل نوشته نشده است.

 

علوم تجربی

بعد از ریاضی، درس علوم تجربی در آزمون تیزهوشان، اهمیت زیادی در بین سایر درس های آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 دارد. پیشنهاد ما برای تسلط بیش تر در درس علوم تجربی، استفاده از کتاب خیلی سبز علوم تجربی برای مطالعه علوم تجربی آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. این کتاب مطالب درسی را با زبانی روان و ساده شرح داده است و پاسخ های تشریحی آن، دانش آموزان را در یادگیری بهتر برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97 یاری می کند.

 

زبان و ادبیات فارسی

اهمیت درس زبان و ادبیات فارسی را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به هیچ عنوان دست کم نگیرید. کتاب کمک درسی پیشنهاد تله مشاور برای درس زبان و ادبیات فارسی، کتاب های انتشارات مبتکران است. کتاب های زبان و ادبیات فارسی مبتکران با زبانی ساده و قابل فهم مباحث کتاب را  به خوبی شرح داده است و می تواند برای داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 بسیار مفید باشد.

 

علوم اجتماعی

 درس علوم اجتماعی جز درس های راحت آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 محسوب می شود. برای جواب دادن به سوالات علوم اجتماعی ، کتاب درسی باید به طور دقیق خوانده شود. برای تسلط بیش تر درس علوم اجتماعی پایه هشتم، کتاب جامع تیزهوشان مبتکران، کتاب کاملی برای مطالعه ی این بخش از آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 است.

 

قرآن و معارف اسلامی(آموزش قرآن و پیام های آسمان)

در مطالعه این بخش برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ،  اولویت با کتاب درسی است اما به منظور یادگیری بهتر این درس، کتاب میکرو طبقه بندی گاج  بهترین گزینه برای داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم است.

 

در جدول زیر، بهترین کتاب های کمک آموزشی پیشنهادی تله مشاور برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت مختصر قرار داده ایم.

ردیف

نام درس

کتاب کمک درسی

1

ریاضی

ریاضیات اندیشمند

2

علوم تجربی

خیلی سبز علوم تجربی

3

زبان و ادبیات فارسی

زبان و ادبیات مبتکران

4

علوم اجتماعی

علوم اجتماعی مبتکران

5

قرآن و معارف اسلامی

میکرو طبقه بندی گاج

جمع بندی

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 برای آشنایی کلی با نمونه سوالات تستی آزمون تیز هوشان، می توانید از کتاب 1+31 استان تیزهوشان انتشارات خوارزمی استفاده کنید. سوالات جامع و متنوع این کتاب شما را برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 آماده می کند. امیدواریم با برنامه ریزی درست و مطالعه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم بتوانید در آزمون تیزهوشان نهم به دهم قبول شوید و در مدارس تیزهوشان به تحصیل ادامه دهید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 دارای اهمیت زیادی برای داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 است و با شرکت کنندگان زیادی که دارد که نسبت به سال های قبل رشد زیادی داشته است. با این حال، هنوز منبع درستی برای آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ارائه نشده است. داوطبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید به این نکته توجه کنند که منبع اصلی آزمون تیزهوشان برای مطالعه خود کتاب درسی است. اما استفاده تنها از این منابع برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کافی نیست، به همین دلیل بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال بهترین منابع کمک درسی برای مطالعه منابع آزمون تیزهوشان هستند. اما با توجه به تعداد زیاد کتاب های کمک درسی که نشریه ها برای آزمون تیزهوشان چاپ کرده اند. انتخاب بهترین منابع کتاب های کمک درسی برای مطالعه جامع و کامل منابع آزمون تیزهوشان کار دشواری است. تیم تله مشاور با توجه به تجربه تحصیلی زیادی که در این زمینه دارد، سعی کرده بهترین منابع و کمک درسی برای قبولی شما در آزمون تیزهوشان 97-98 را انتخاب کرده و به شما ارائه دهد. همچنین می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 شانس قبولی خود را در آزمون تیزهوشان بالا ببرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ریاضیات

15 سوال از درس ریاضیات با ضریب 3 در آزمون تیزهوشان طرح می شود که این ضریب بالای این درس باعث اهمیت  این درس در آزمون تیزهوشان شده است. برای مطالعه ریاضیات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، کتاب ریاضیات تیزهوشان پایه ششم انتشارات اندیشمند یکی از بهترین کتاب کمک درسی برای مطالعه این بخش از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد. این کتاب علاوه بر بخش ریاضی و هوش، به بخش هندسه و هوش نیز به خوبی پرداخته و می تواند برای هر دو نیاز دانش آموز در درس ریاضی پاسخگوی مناسبی باشد.

 

علوم تجربی

بیش ترین تاثیر در رتبه آزمون تیزهوشان را بعد از درس ریاضی، علوم تجربی دارد. از این درس 10 سوال با ضریب 2 در آزمون تیزهوشان طرح می شود. کتاب کمک درسی برای مطالعه ی این بخش، کتاب علوم تجربی انتشارات خیلی سبز کتاب مفیدی است.

 

زبان و ادبیات فارسی

درس زبان فارسی هم، مانند درس علوم 10 سوال با ضریب 2 در آزمون تیزهوشان به خود اختصاص داده است. که برای مطالعه بهتر این کتاب هم می توان از کتاب کمک درسی نشر الگو استفاده کرد. دلیل انتخاب این کتاب برای مطالعه زبان و ادبیات فارسی، آزمون تیزهوشان 97-98 این است که این کتاب توضیحات خوب و بخش بندی های متنوعی دارد و پیشنهاد می شود برای مطالعه درس زبان و ادبیات فارسی برای آزمون تیزهوشان از این کتاب استفاده کنید.

 

جمع بندی

برای جمع بندی آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید از کتاب جامع تیزهوشان کمک بگیرید. این کتاب شامل پرسش های چهار گزینه ای و پاسخ های تشریحی می باشد، که برای جمع بندی آزمون تیزهوشان بسیار موثر و کاربردی است. مطالب این کتاب بیشتر بر روی نقاط متمایز کتاب تمرکز کرده و به دانش آموزان کمک می کند که با سبک سوالات آزمون تیزهوشان سال های گذشته بیش تر از پیش آشنا شوند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: منابع آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان 98- 97 , آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

 همانطور که می دانیدثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت اینترنتی در بهمن ماه انجام می شود.  و داوطلبانی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده و هزینه ی ثبت نام را پرداخت کرده باشند، می توانند درزمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 در آزمون شرکت کنند داوطلبان آزمون تیزهوشان برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید کارت ورود به جلسه تیزهوشان خود را دریافت کنند و در نظر داشته باشند که همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. توجه داشته باشید می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 خود از مشاورین تله مشاور کمک بگیرید. در ادامه این مطلب، به نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان می پردازیم.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۹۷-۹۸

 انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان، در اردیبهشت ماه انجام می شود. داوطلبان با ورود به سامانه Azmoon.medu.ir و با وارد کردن کد ملی خود در قسمت نام کاربری و شماره سریال 6 رقمی شناسنامه در قسمت رمز عبور به صفحه ی بعد منتقل می شوند. در سمت چپ این صفحه، گزینه ی "چاپ کارت" را می بینیم که با کلیک روی این گزینه، می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت نمایید. حوزه ی امتحانی دانش آموزان، بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است.

 

توصیه هایی به دانش آموزان برای موفقیت در آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸

عملکرد شما در روز آزمون، جدا از اینکه چه قدر مطالعه کردید، تاثیر زیادی روی نتیجه آزمون تیزهوشان دارد. یکی از بزرگ ترین مسائلی که داوطلبان آزمون تیزهوشان همیشه در آن به مشکل می خورند، مسئله کمبود وقت است. بسیاری از دانش آموزان در انتهای آزمون با انبوهی از سوالات حل نشده مواجه می شوند. سوالاتی که می توانستند حل کنند ولی اتمام زمان آزمون به آنان این اجازه را نداده است.  راه حل پیشنهادی ما برای حل این مشکل، مدیریت زمان آزمون با استفاده از دسته بندی و اولویت بندی سوالات است. به این صورت که  در ابتدا به حل تمامی سوالات راحت می پردازیم و پس از حل این سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گیر می رویم. یکی از مهم ترین دلایل عدم حل سوالات سخت، وقت گیر بودن آنهاست اما با استفاده از این روش، خیالتان راحت است که به سوال هایی که بلد بوده اید پاسخ دادید و وقت کافی برای سوال های دشوار آزمون داشتید. امیدواریم با این روش پیشنهادی بتوانید به تمامی سوالات آزمون تیزهوشان پاسخ دهید و نمره خوبی کسب کنید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 نوبت به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می رسد که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. همچنین بعد از اعلام نتایج می توانید با مطالعه مقالهاعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض کنید.

نکاتی که بهتر است بدانیم:

  1. یک ساعت قبل از شروع آزمون، در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشید.
  2. یک بطری آب آشامیدنی و تعدادی شکلات همراه خود داشته باشید.
  3. در صورت عدم مطابقت اطلاعات درج شده روی کارت ورود به جلسه با اطلاعات دانش آموز، باید به واحد سازمان سنجش محل سکونت خود مراجعه کرده و اقدام به ویرایش اطلاعات کنید.

همچنین می توانید بعد از آزمون از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان تله مشاور استفاده کنید

 

برای مشاوره جهت اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۹۷-۹۸ , کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

مشاوره تحصیلی تلفنی

از ابتدای شروع تحصیلات و مخصوصا رقابتی بودن این امر در ایران مشاوره تحصیلی یکی از ارکان جدایی ناپذیر و تاثیر گذار این مهم بوده است. در گذشته مشاوره تحصیلی تنها بصورت حضوری و توسط معلمان هر مدرسه انجام میشده اما به مرور زمان با پیچیده تر شدن فرایند رقابت و ایجاد شرایط مختلف تحصیل افرادی خبره وارد تخصص مشاوره تحصیلی شدند که با راهنمایی های خود به دانش آموزان مشاوره می دادند و تخصص اصلی انها رفع مشکلات تحصیلی بود و به مخاطبان خود نحوه صحیح درس خواندن را مشاوره میدانند که اکثر این مشاوران در کلان شهرها بودند و به دلیل وجود مشاوران تحصیلی و دلایل مشابه دانش آموزان کلان شهر های کشور همواره تحصیل هدفمند داشتند و نتایج بهتری نسبت به دانش آموزان سایر مناطق در آزمونهای تحصیلی کسب میکردند اما امروزه با توجه به پیشرفت و همگانی شدن کانالهای ارتباطی و مانع نبودن فواصل جغرافیایی برای بهره مندی از منابع فکری کلانشهر ها و دریافت مشاوره تحصیلی تخصصی این مشکل حل شده است.

 

خوشبختانه امروزه تله مشاور با تجربه ی چندین ساله در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و قوانین تحصیلی توسط چند کانال ارتباطی تلفن و سایت و شبکه های اجتماعی با تمامی دانش آموزان کشور میتواند در زمینه مشاوره تحصیلی در ارتباط باشد و تنها کافی است با دسترسی به یک تلفن ثابت با مشاوران متخصص تله مشاور در زمینه آموزش تحصیلی و قوانین تحصیلی در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را در ارتباط با نحوه درس خواندن و قوانین حاکم بر نظام آموزشی با کارشناسان مجرب و متخصص برترین دانشگاه های کشور مطرح کنید و همواره یک مشاور تحصیلی متخصص را در کنار خود داشته باشید .

 

به امید روزی که فواصل جغرافیایی برای شکوفایی استعداد های فردی محدودیت نباشند.

 

مزایا مشاوره تحصیلی تلفنی

مهمترین مزیت مشاوره تلفنی در این نکته است که محدودیت جغرافیایی را از بین برده است و این امکان را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم میکند که در هر نقطه ای از کشور که هستند با بهترین مشاوران تحصیلی کشور در ارتباط باشند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در کمترین زمان و با صرف کمترین وقت با یک مشاور متخصص در تمامی ساعات شبانه روز در ارتباط باشند و علاوه بر رفع مشکلات تحصیلی خود در زمینه مشاوره قوانین تحصیلی جهت ادامه تحصیل و استعداد یابی و ایست خدمت راهنمایی های فردی خود را کسب کنند.

 

ویژگی های مشاور تحصیلی تلفنی

سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چرا محصل با یک مشاور تحصیلی حضوری که خود تعیین کرده است به صورت مشاور تحصیلی تلفنی در تماس نباشد؟ شاید در ظاهر در این تفکر مشکلی نباشد اما نکته ای وجود دارد و آن این است که مشاور حضوری تخصصش ایجاب میکند فرد را حتما ببیند و به صورت حضوری مشاوره بدهد اما یک مشاور تحصیلی تلفنی با توجه به تخصص مشاوره تحصیلی تلفنی که دارد به راحتی به صورت تلفنی با محصل ارتباط برقرار میکند و میتواند علاوه بر استعدادیابی او ، مشاوره صحیح و در خور فرد را بصورت تلفنی ارئه دهد. تفاوت دیگر این است که مشاوره تحصیلی تلفنی سیستم حمایت 24 ساعته میباشد بر خلاف مشاوره حضوری که محدودیت زمانی دارد. در نظام آموزشی جدید و مخصوصا با توجه با انتخابهای مختلفی که برای ادامه تحصیل و معافیت تحصیلی برای افراد وجود دارد بسیار اهمیت دارد که مشاور تحصیلی علاوه بر نکات آموزشی با قوانین آموزشی نیز آشنا باشد که بتواند بهترین مسیر را برای ادامه تحصیل فرد به او پیشنهاد دهد و در این راه او را یاری کند.

نکته ای در اینجا اهمیت دارد: مشاور تحصیلی تلفنی باید تخصص مشاوره تلفنی داشته باشد و بتواند به مشکلات و سوالات مخاطب را بصورت تلفنی پاسخ صحیح دهد و بتواند ارتباط خوبی با مخاطب داشته باشد. خوشبختانه در تله مشاور با اموزش ها و آزمونهایی که بصورت دوره ای برای مشاوران تحصیلی برگزار میشود همواره این نکته به صورت صد در صد اجرا میشود و جهت بهبود عملکرد مشاوران تمامی تماسها ضبط و برسی میشوند.

 

به امید آینده ای روشن توسط انخابهایی هوشمندانه برای دانش آموزان و دانشجویان ایران زمین

 

تله مشاور

مشاوره تحصیلی تله مشاور با تجربه ای چند ده ساله در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی فعالیت میکند که در این راستا تیم هایی متشکل از نخبگان و متخصصان دانشگاهی به عنوان مشاور تله مشاور را همراهی میکنند. متقاضیان دانشگاه میتوانند با توجه به نوع مشاوره تحصیلی مد نطر خود توسط کانالهای ارتباطی تله مشاور و یا با شماره گیری 9099071614 توسط تلفن ثابت با سامانه تماس بگیرند و با مشاوران تحصیلی در ارتباط باشند.

 

ویژگی های مشاوره تحصیلی تلفنی تله مشاور

1.مشورت با نخبگان علمی

2.صحبت با کارشناسان متخصص تحصیل

3.آگاهی از قوانین نظام آموزشی

4.در نظر گرفتن علائق فرد و آینده شغلی و سطح مالی فرد بر ای ادامه تحصیل و مشاوره تحصیلی

5.مشاوره تحصیلی با ضمانت قبولی در رشته های مورد علاقه

6.استفاده از قوانین به روز سازمان سنجش برای متقاضیان کنکور جهت کسب بهترین نتیجه

 

تله مشاور در کلیه مطالبی که در سایت تله مشاور قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد. از اصلی ترین موضوعاتی که می توان در خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تله مشاور به آن اشاره کرد عبارتند از

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور , مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی , مشاوره تلفنی شهریه دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی شهریه دانشگاه شبانه , مشاوره تلفنی کیفیت مدارک تحصیلی , مشاوره تلفنی آخرین رتبه های کنکور مدیریت , مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی قبولی بدون کنکور , مشاوره تلفنی پزشکی بدون کنکور , مشاوره تلفنی قبولی دندانپزشکی , مشاوره تلفنی شهریه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری , مشاوره تلفنی انتخاب رشته, مشاوره تلفنی ظرفیت دانشگاه سراسری , مشاوره تلفنی کارنامه کنکور, مشاوره تلفنی رتبه های برتر کنکور, مشاوره تلفنی آخرین نفر قبولی رشته ها, مشاوره تلفنی اعتراض به نتایج کنکور , مشاوره تلفنی کارنامه سبز , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلستان , مشاوره تلفنی رشته های بدون کنکور, مشاوره تلفنی انتقالی و مهمانی آزاد, مشاوره تلفنی مهمانی و انتقالی سراسری , مشاوره تلفنی کنکور زبان , مشاوره تلفنی کنکور هنر , مشاوره تلفنی کنکور انسانی , مشاوره تلفنی تحصیل در استرالیا , مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت , مشاوره تلفنی چارت دروس و انتخاب واحد , مشاوره تلفنی شرایط و جریمه انصراف, مشاوره تلفنی اعتراض تکمیل ظرفیت , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور سراسری , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور آزاد , مشاوره تلفنی آینده شغلی , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس شاهد , مشاوره تلفنی ایست خدمت, مشاوره تلفنی بازار کار رشته ها, مشاوره تلفنی برنامه ریزی , مشاوره تلفنی برنامه ریزی دکتری , مشاوره تلفنی اطلاعیه های ازمان سنجش, مشاوره تلفنی نقش خانواده در تحصیل, مشاوره تلفنی روش تست زدن , مشاوره تلفنی تغییر رشته , مشاوره تلفنی ثبت نام فراگیر پیام نور, مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور ارشد, مشاوره تلفنی اعتراض به نتیجه انتخاب رشته , مشاوره تلفنی ثبت نام ارشد سراسری, مشاوره تلفنی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی, مشاوره تلفنی بودجه بندی دروس , مشاوره تلفنی اعتراض به نتایج کنکور , مشاوره تلفنی تحلیل کارنامه سبز , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی , مشاوره تلفنی قبولی تیز هوشان, مشاوره تلفنی اعتراض به نتایج تیزهوشان

 

منبع: مشاوره تحصیلی تله مشاور | تلفنی،کنکور،مدرسه،تیزهوشان،تکمیل ظرفیت،ارشد،دکتری

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: مشاوره مدرسه , مشاوره تلفنی , مشاوره تکمیل ظرفیت , مشاوره تحصیلی انتخاب رشته , مشاوره تحصیلی تلفنی , مشاوره تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

تنها راه ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان، شرکت در آزمون تیزهوشان است. برای موفقیت در آزمون تیزهوشان، علاوه بر برنامه ریزی صحیح و تلاش دانش آموزان، آشنایی با منابع این آزمون نیز بسیار موثر است. اصلی ترین منبع برای آزمون تیزهوشان 97-98، کتاب درسی است. بیش تر سوالات این آزمون از محتوای کتاب درسی طرح می شود، اما برخی از سوالات، نمونه ی مشابهی در کتاب درسی ندارند. اینجاست که دانش آموزان برای تسلط بیش تر، نیاز به کتاب های کمک درسی پیدا می کنند. در آزمون تیزهوشان، حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از کتاب های ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی ( تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)، زبان و ادبیات فارسی و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام های آسمان) به شیوه ی چهارگزینه ای طرح می شود. در این مقاله، به بررسی منابع آزمون تیزهوشان برای مطالعه بهتر، می پردازیم.

 

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می تواند کمک زیادی به داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان بکند و به داوطلبان در انتخاب کتاب های کمک درسی کمک زیادی کند. دقت داشته باشید که تنها داشتن منابع خوب برای مطالعه برای قبولی در آزمون تیزهوشان کافی نیست و داوطلبان علاوه بر منابع خوب نیاز به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارند که توصیه تیم تله مشاور به داوطلبانی که به دنبال قبولی در آزمون تیزهوشان هستند این است با توجه به تفاوت های سطح علمی داوطلبان با هم برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و برای اینکه هر فرد برنامه ریزی مناسب خودش را داشته باشد توصیه می کنیم با تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از تجربه مشاوران ما در برنامه ریزی خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که ما علاوه بر مشاوره تلفنی در مقاله برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98روش کلی و کامل برنامه ریزی را قرار داده ایم. برای مشاهده کامل منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کلیک کنید.

 

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 برا داوطلبان آزمون تیزهوشان این پایه تحصیلی اهمیت زیادی دارد و داوطلبان باید به این نکته توجه کنند که خرید و مطالعه بهترین منابع برای آزمون تیزهوشان کافی نیست و شما باید با برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای قبولی در آزمون تیزهوشان تلاش کنید. دقت داشته باشید هرساله خیلی از داوطلبان آزمون تیزهوشان نمی توانند در آزمون تیزهوشان قبول شوند دلیل این اتفاق کم بودن ضریب هوشی هیچکس نیست اما دلیل قبول نشدن در آزمون تیزهوشان را می توان نداشتن برنامه ریزی صحیح برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم دانست برای همین توصیه می کنیم با استفاده از تجربیات مشاورین ما در امر برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم بتوانید در این آزمون موفق شوید. همچنین ما علاوه بر مشاوره تلفنی در مقاله برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 نحوه برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان را به طور کامل توضیح داده ایم و برای مشاهده کامل منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 کلیک کنید.

 

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: منابع آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: منابع آزمون تیزهوشان 98- 97 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان 98- 97 , منابع آزمون تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 که به صورت هماهنگ کشوری در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود اعلام می شود. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به این نکته توجه کنید که هنوز آزمون تیزهوشان 97-98 برگزار نشده و برای اطلاع بیشتر درباره آزمون تیزهوشان 98-98 می توانید مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. و توجه داشته باشید که هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98، گزینش دانش آموزان تیزهوشبرای ورود به مدارس تیزهوشان است. و معمولا هر ساله نتایح آزمون تیزهوشان در تیرماه ارائه می شود و برای اطلاع ، دریافت و مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 تنها به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نتایج آزمون خود را مشاهده کنند و همچنین می توانید بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 با مطالعه مقاله اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج آزمون خود اعتراض کنید. توجه داشته باشید سایت های دیگری از جمله سایت های ثبت نام نمونه دولتی استان های مختلف وظیفه اطلاع رسانی نتایج تیزهوشان را ندارند. در ادامه این مقاله، به نحوه مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان می پردازیم.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم 97- 98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تملس بگیرید.

 

راهنمای اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

در این بخش، برای شما راهنمای اعلام نتایج تیزهوشان 97-98  را قرار دادیم تا دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان  بتوانند کارنامه خود را دریافت کنند. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کل کشور تنها از طریق سایت Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است. برای دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان، ابتدا وارد سامانه می شویم و کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کنیم و روی گزینه ی "ورود" کلیک می کنیم. پس از ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، مشخصات دانش آموز را مشاهده می کنید. در ستون "وضعیت قبولی" می توانید قبولی یا عدم قبولی خود را در آزمون تیزهوشان مشاهده کنید. در صورتی که می خواهید کارنامه خود را مشاهده کنید، بر روی آیکون زیر ستون مدیریت کلیک کنید. حالا می توانید کارنامه خود که شامل تعداد سوالات صحیح، غلط، نزده و تراز هر درس را مشاهده کنید.

 

نکات قابل توجه داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98

  1. نتایج آزمون تیزهوشان به صورت قطعی اعلام می شود. یعنی در اعلام نتایج تیزهوشان قبولی ذخیره اعلام نخواهد شد.
  2. داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان نمره ی قبولی را کسب کرده باشند، تنها نام مدرسه ی قبولی درج می شود و داوطلبانی که نمره ی قبولی کسب نکرده باشند، حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج تیزهوشان، کارنامه عدم قبولی در آزمون که شامل پاسخ های صحیح و غلط و تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب داوطلب منتشر می شود.
  3. در خواست تجدید نظر و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان تنها از طریق سایت Azmoon.medu.ir امکان پذیر است.
  4. در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو( همجنس و غیر همجنس ) و قبولی یکی از آنها، دیگری تنها در صورت کسب حداقل 80% نمره ی آخرین پذیرفته شده در یکی از انتخاب هایش میتواند اظافه بر ظرفیت ثبت نام کند. این قانون برای داوطلبان ششم و نهم نیز صدق می کند.
  5. همزمان با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، نشانی دبیرستان های تیزهوشان، تاریخ مراجعه برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز اطلاع رسانی می شود. همچنین اگر به نتیجه خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را ثبت کنید. برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید به کانال تله مشاور مراجعه کنید.

 

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸

شما داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید بعد از اعلام نتایج نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراض کنید توجه داشته باشید می توانید برای انجام این کار از مشاورین تله مشاور راهنمایی بگیرید تا برای شما مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را انجام دهند. همچنین می توانید با مطالعه مقاله اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج اعلام شده آزمون تیزهوشان اعتراض کنید.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم 97- 98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97- 98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم 97-98 , اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 , اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان , اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

در بین دانش آموزان، استعدادها متفاوت است. آموزش و پرورش در راستای شکوفایی و پرورش استعداد ها، اقداماتی انجام داده است که یکی از آنها، تاسیس مدارس استعداد های درخشان یا تیزهوشان است. مدارس تیز هوشان همانطور که از اسمش پیداست، برای دانش آموزانی است که از هوش بالایی برخوردارند. این مدارس نسبت به سایر مدارس از معلمان سطح بالایی استفاده می کنند و با پیگیری های پی در پی و آزمون های متعدد، مسیر پیشرفت دانش آموز را هموار می سازند و دانش آموز را به سمت موفقیت هدایت می کنند. در این امر، خانواده بی تاثیر نیست و می تواند اساسی ترین مرجع هدایت استعدادهای دانش آموزان به شمار می آید و بدون همکاری خانواده اقدامات آموزشی و پرورشی بی تاثیر خواهد بود. مدارس تیزهوشان برای جمع آوری استعداد ها، هر ساله آزمون مدارس تیزهوشان را برگذار می کند. عوامل متعددی مانند استعداد ذاتی، شرایط تحصیلی مناسب، مدیریت زمان و . . . در قبولی آزمون تیزهوشان موثر است. خانواده ها باید این نکته ی مهم را در نظر بگیرند که قبولی در آزمون تیز هوشان را به عنوان یک هدف بزرگ و مهم برای فرزندان خود تلقی نکنند، چرا که قبولی اجباری در اینگونه امتحانات هیچ تاثیری ندارد و دانش آموزان را از درس خسته می کند. در ادامه این مقاله، سعی داریم به تحلیل آزمون های تیزهوشان بپردازیم. اگر تمایل به شرکت در ازمون های تیزهوشان را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

برای اطلاع از تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 

 

زمان پاسخ گویی

 

تعداد سوال

 

سوالات استعداد تحلیلی

 

15 دقیقه

 

15

 

استعداد تحلیلی

 

زمان پاسخ گویی

منابع طرح سوال

ضریب

تعداد سوال

سوالات استعداد تحصیلی

 

 

 

85 دقیقه

 

حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم سال تحصیلی94-95 و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی 95-96 طراحی می شود

 

2

 

8

قران و معارف اسلامی( آموزش قران و پیام های آسمان)

 

2

 

15

زبان و ادبیات فارسی

 

 

1

 

15

علوم اجتماعی(تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)

2

17

علوم تجربی

3

20

ریاضی

نمره آزمون استعداد تحصیلی:155

75

مجموع

 

سوالات استعداد تحلیلی به صورت چهار گزینه ای به منظور ارزیابی توانایی تحلیل، ریشه یابی، طبقه بندی و سازمان دهی مطالب و مباحث گوناگون طراحی می شود. طراحی این سوالات صرفا مبتنی بر محتوای کتاب درسی نخواهد بود. سوالات استعداد تحصیلی نیز به صورت چهار گزینه ای و در سطح محتوای درسی طراحی می شود. به ازای هر جواب درست، 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، 1 امتیاز منفی برای داوطلب منظور می شود.

 

برای اطلاع از تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 98- 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 98 97 , تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان , تحلیل آزمون مدرسه تیزهوشان , تحلیل آزمون تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

مدارس تیزهوشان نسبت به مدارس دیگر از ویژگی های خاصی برخوردارند. همانطور که می دانید، شرط ورود به مدارس تیزهوشان، قبولی در آزمون تیزهوشان است این مدارس برای دانش آموزانی است که از استعداد و هوش بالایی برخوردارند ولی به این معنا نیست که دانش آموزانی که قصد پیشرفت در ضمینه درسی دارند نمی توانند در مدارس تیزهوشان شرکت کنند. دانش آموزانی که به مدارس تیزهوشان وارد می شوند دارای ویژگی هایی هستند که آنهارا از سایر دانش آموزان متمایز می کند. بیش تر خانواده ها این سوال را می پرسند که آیا مدارس تیزهوشان خوب است یا نه؟ در جواب این سوال باید گفت که تنها به فرزند خودتان بستگی دارد. دانش آموز باید بتواند خودش را با مدرسه وقف دهد. اگر توانایی وقف دادن خود با مدارس تیزهوشان را نداشته باشد، نتیجه برعکس می دهد، به این صورت که دانش آموز خسته و از درس فراری می شود. در این مقاله ، به مزایا و معایب مدارس تیزهوشان می پردازیم.

 

برای اطلاع از ویژگی مدارس تیزهوشان میتوانبد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مزایای مدارس تیزهوشان

ساعت تدریس مدارس تیزهوشان همانند مدارس دیگر 30 ساعت در هفته است که این زمان می تواند بیش تر هم باشد. تنظیم برنامه های آموزشی ویژه برای دانش آموزان در مدارس تیزهوشان، موجب جلوگیری از اطلاف وقت و منظم کردن فعالیت های دانش آموزان می شود. مدارس تیزهوشان در کنار آموزش ها و برنامه ریزی های خود، در انتشار کتاب های مکمل فعالیت دارند. مدارس تیزهوشان کلاس هایی که جنبه ی طبیعی دارند مثل درسهایی چون ستاره شناسی، سنگ شناسی و . . . را در فضای آزاد برگزار می کند. برقراری ارتباط و همکاری بین معلم و دانش آموز یکی از فعالیت هایی است که مدارس تیزهوشان را با سایر مدارس متمایز می کند. از دیگر مزایای مدارس تیزهوشان می توان به مشاوره دادن به خانواده ها برای شکوفایی هرچه بیش تر استعداد های تیزهوشان اشاره کرد. در این مدارس علاوه بر اینکه دانش آموزان گزینش می شوند، کادر مدرسه نیز مورد گزینش قرار گرفته و انتخاب می شوند. در کنار مدارس تیزهوشان، خانواده نیز نقش مهمی در پیشرفت دانش آموز دارد. خانواده ها موظف اند که در جلسات مدارس تیزهوشان شرکت کنند و با مدارس در ارتباط و از وضعیت تحصیلی فرزند خود با خبر باشند.

 

معایب مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان در کنار مزایای زیادی که دارند، معایبی هم دارند. این مدارس با گزینش و انتخاب دانش آموزان، ممکن است که در آنان حس غرور و برتری ایجاد کنند. علاوه بر این، با سخت گیری های زیادی که روی دانش آموزان دارند، آنان را از مسائل اجتماعی و روزمره دور می کنند. به دلیل توقعات بالا ی مدارس تیزهوشان، اگر دانش آموز نتواند خودش را با شرایط این مدارس وقف دهد، دچار افت تحصیلی شدید می شود و صدمات روحی زیادی می بینند.

 

بیش تر خانواده ها اصرار بر این دارند که فرزند خود را باید به برای تحصیل به مدارس تیزهوشان بفرستند اما باید در نظر داشته باشند که پیش از فرستادن فرزندان خود به مدارس تیزهوشان، باید دانش آموزان را از تمامی جهات بسنجند و تمامی شرایط را در نظر بگیرند که بهترین انتخاب را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارس تیزهوشان توصیه می کنیم که مقالات آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ما را مطالعه نمایید.

 

برای اطلاع از ویژگی مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ویژگی مدارس تیزهوشان

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ویژگی مدرسه تیزهوشان , ویژگی مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸  که با توجه به این که هر ساله در اردیبهشت ماه هزاران دانش آموز در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم برای قبولی در مدارس تیزهوشان به رقابت می پردازند. معمولا نتایج آزمون تیزهوشان بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی، نتایج آزمون تیزهوشان اعلام می شود و طی آن حدودا 24 هزار نفر از دانش آموزان کشور موفق به ورور به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم و پایه دهم برای ادامه تحصیلی می شوند. در کارنامه آزمون تیزهوشان آن دسته از داوطلبان که کارنامه عدم قبولی دریافت کرده اند، تعداد پاسخ صحیح، غلط یا نزده و نمره ای که کسب کرده است و نمره آخرین نفر قبولی در مدارس انتخابیش آمده است . سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا این دانش آموزان در صورت داشتن اعتراض به نتایجشان حق اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را دارند؟ باید بدانید که آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که نتوانسته اند نمره و رتبه قبولی کسب کنن حق اعتراض به نتایج تیزهوشان را داده است. در این مقاله سعی داریم راهنمای اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را ارائه دهیم.

 

زمان و نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

بر اساس اعلامیه های سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در سال های قبل کلیه دانش آموزان که در آزمون تیزهوشان 97 شرکت نموده اند. و رتبه و نمره قبولی لازم برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان را بدست نیاورده آند می توانند در تیر ماه به نتایج آزمون تیزهوشان 97 98 اعتراض کنند. سیکل ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان کاملا اینترنتی بوده و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود.

 

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97

درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 -۹۸ به صورت اینترنتی می باشد. برای درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97 -98 باید به سایت azmoon.medu.ir بروید. در گوشه سمت راست کد ملی و رمز ورود خود را وارد کرده و وارد سامانه شوید. بعد از ورود به سامانه شما می توانید اعتراض خود را به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸  ثبت کنید. با کلیک بر رو آیکونی که با کادر قرمز مشخص شده است، می توانید پاسخ برگ آزمون تیزهوشان خود یا فرزندتان را مشاهده کنید. در واقع این این تصویر از پاسخ برگ آزمون تیزهوشان برای این گذاشته شده است که ممکن است تعداد پاسخ های صحیح، غلط و یا نزده در کارنامه اعلام شده با پاسخبرگ یکی نباشد. توصیه می کنیم که در صورت داشتن اعتراض نسبت به پاسخگویی درس های مختلف حتما کارنامه اعلام شده را با تصویر پاسخبرگ مقایسه نمایید. اما برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان باید بر روی آیکونی که با دایره قرمز بر روی تصویر نشان داده شده است کلیک کنید. با کلیک بر روی این آیکون فرم زیر برای شما ظاهر می شود.

 

در این فرم به امکان اعتراض به 5 موضوع زیر داده می شود:

  1. مطالبقت نداشتن تعداد پاسخ های صحیح ، نزده و غلط مندرج در کارنامه با تصویر پاسخ برگ
  2. خطا در محاسبه نمره کل
  3. مطالبقت نداشتن اولویت های مندرج در کارنامه با اولویت های درج شده در کارت ورود به جلسه
  4. اعمال نشدن ضابطه پذیرش مربوط به دوقلو ها
  5. سایر موارد

 

معترضان به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان سال 97-98 حداکثر می توانند به 3 مورد از 5 مورد بالا در خواست اعتراض دهند. به عنوان مثال دانش آموزی که به مطالبقت نداشتن تعداد سوالات صحیح در کارنامه و تصور پاسخبرگ، مطابقت نداشتن اولویت های انتخابی با اولویت های کارت ورود به جلسه و خطا در محاسبه نمره کل اعتراض داشته باشد. برای هر کدام از این موارد باید حداکثر در 4 خط دلایل قانع کنند اعتراض خود برا بنویسد و ثبت کند. بخش انتهایی که مربوط به پیشنهاد ها و نظرات نیز را پر و تکمیل کنید. بعد در پایان بر روی گزینه " ذخیره " کلیک " کنید تا کد پیگیری مربوط به اعتراض شما به نتایج آزمون تیزهوشان به نمایش در آید. این کد پیگیری را یادداشت و تا زمان دریافت نتیجه اعتراض آن را نزد خود نگه دارید.

 

زمان رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

بر اساس تجربیات سال های گذشته نتیجه اعتراض آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 حدکثر بین 2 الی 3 هفته بعد از پایان مهلت اعتراض تیزهوشان، نتایج اعتراضات مدارس تیزهوشان 97-98 خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 عضو کانال تلگرام تیزهوشان شوید.

 

منبع: اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور

 



:: برچسب‌ها: اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان 97-98 , اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸ , آزمون تیزهوشان 97-98 , اعتراض نتایج آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان می تواند به به بسیاری از خانواده ها کمک بسیار زیادی بکند. از آن جایی که بسیاری از خانواده ها برای قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان، هزینه های زیادی صرف کلاس های آموزشی و کتاب های تستی و کمک درسی می کنند و در اکثر مواقع به نتیجه ی مطلوب خود نمی رسند. و می توان دلیل این امر را عدم برنامه ریزی مناسب برای آزمون تیزهوشان و یا عدم شناخت کافی از استعداد و توانایی های دانش آموزان تیزهوش از نظر درسی و پا فشاری برای قبولی در آزمون تیزهوشان دانست که از این بین می توان مشکل عدم قبولی بسیاری از این دانش آموزان را عدم برنامه ریزی درست دانست.  که در ادامه به برسی این مشکل می پردازیم. ما در این مقاله، توصیه هایی به والدین ارائه می کنیم که به قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ و آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ما را مطالعه نمایید، همچنین با توجه به این نکته که عدم قبولی بسیاری از دانش آموزان تیزهوش به خاطر عدم برنامه ریزی مناسب و خوب است توصیه می کنیم با استفاده از راهنمایی های مشاورین تلفنی ما  به بهترین شکل و به طور اختصاصی برای فرزندان خود برنامه ریزی کنید. و همچنین علاوه بر این می توانید مقاله برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه کنید تا بتوانید به فرزندتان در قبولی در آزمون  تیزهوشان 97-98 کمک کنید.

 

راهکاری مناسب برای کمک کردن به قبولی در آزمون تیزهوشان

همانطور که می دانیم خانواده ها نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی فرزندان خود دارند. به همین دلیل، خانواده ها باید مشاور و پشتیبان فرزندان خود در این راه باشند نه اینکه فرزندان خود را در دریایی از تست ها و کلاس های آموزشی رها کنند. و باید از یک مشاور تحصیلی خوب استفاده کنند تا با این کار صدمات روحی زیادی  که ممکن است به فرزند خود وارد کنند جلوگیری کنند و نتیجه ای از هزینه و وقت خود نگیرید. و برخی از والدین بدون داشتن برنامه و اطلاعات کافی پیرامون نحوه قبولی و برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان  پیرامون علاقه ای که فرزندشان به درس دارد را از بین ببرند و آینده تحصیلی فرزندشان را به طور کلی نابود کنند. توصیه می کنیم که والدین ، آزمون تیزهوشان را به چشم یک هدف کوچک برای فرزند خود ببینند. توجه کنید تیز هوشان دلیلی بر موفقیت در زندگی نیست و اگر فرزند شما به هر دلیلی نتواند این آزمون را با موفقیت سپری کند هیچ اهمیتی ندارد. توجه کنید به دلیل توقع بالا از دانش آموزان، هرساله شاهد عدم موفقیت بسیاری از داوطلبان در آزمون تیزهوشان هستیم. پیشنهاد ما این است که برای یادگیری بهتر فرزند خود برای آزمون تیز هوشان خودتان را مشتاق یادگیری نشان دهید و از فرزند خود بخواهید که مطالب را به شما آموزش دهد. اگر دیدید که می تواند تمام مطالب را درست و کامل به شما توضیح دهد می فهمید که او درس را فهمیده است. برای تست زدن هم اجازه دهید فرزندتان تست را حل کند و اگر مشکلی داشت به هیچ عنوان پرخاش نکنید و بگذارید بارها و بارها یک تست را حل کند تا راه حل را پیدا کند. می توانید او را راهنمایی کنید ولی مستقیما جواب را به او نگویید و بگذارید خودش به جواب برسد. توجه داشته باشید که اولین قدم برای موفیت در آزمون تیزهوشان قدم برداشتن فرزند شما در مسیر درست است که برای اینکار ابتدا باید بهترین منابع آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ را برای فرزندانتان تهیه نمایید.

 

قبولی فرزند خود در آزمون تیزهوشان را به هر قیمتی نپذیرید!

در نظر داشته باشید که رفتن به مدارس تیزهوشان هدف اصلی زندگی نیست و عدم موفقیت فرزندان شما در این آزمون دلیل بر این نمی شود که فرزند شما کم هوش است بلکه باید به این نکته توجه کنیم که آزمون تیزهوشان ملاک کاملی برای استعداد یابی فرزند شما نیست، شاید فرزند شما در زمینه ی دیگری مانند هنر استعداد شگرفی دارد که با این آزمون کشف نمی شود. آزمون تیزهوشان به فرزند شما کمک می کند که اگر در مباحث خواسته شده استعداد دارد درمسیر تحصیلی بهتری قرار گیرد و با دانش آموزان سطح بالا به رقابت بپردازد.

 

منبع: توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: توصیه هایی به والدین برای داوطلبان آزمون تیزهوشان , نکاتی مهم به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان 97 تا98 , توصیه های لازم به والدین برای داوطلبان آزمون تیزهوشان , توصیه والدین به فرزندان , توصیه هایی برای والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()